piątek, 25 kwietnia, 2025

Adam Bialic dołączył do ZTE

Biuro Tłumaczeń OnlineBiuro Tłumaczeń Online

Do zespołu ZTE dołączył Adam Bialic. Jest odpowiedzialny za budowanie strategii marketingowych marek ZTE, nubia i Redmagic. Międzynarodowy producent dostarcza innowacyjne technologie i rozwiązania produktowe operatorom telekomunikacyjnym oraz klientom rządowym, korporacyjnym i prywatnym w ponad 160 krajach i regionach. W Polsce ZTE oferuje klientom, m.in. smartfony, routery oraz akcesoria mobilne.

– Z radością dołączam do rodziny ZTE! Jako pasjonat technologii doceniam obecne tu nieskończone zasoby innowacyjności i kreatywności, które przekładają się na portfolio wyjątkowych urządzeń. Z ogromnym entuzjazmem będę budować trwałe relacje z konsumentami, dzieląc się wiedzą i pasją do naszych produktów. Wspólnie wzmocnimy pozycję rynkową marek ZTE, nubia i Redmagic – powiedział Adam Bialic, Marketing Manager.

Adam Bialic może pochwalić się ponad 12-letnim doświadczeniem w branży technologii mobilnych. Zaczynał od pracy w związanych z nią tematycznie mediach, gdzie oprócz zadań typowo dziennikarskich, współtworzył projekty komercyjne dla takich marek jak m.in. LG Electronics, Orange oraz Play. Jako menedżer ds. marketingu i PR w Polsce w TCL Communication był odpowiedzialny za całość działań promocyjnych dla marek TCL Mobile, Alcatel Mobile i BlackBerry Mobile. Specjalizuje się w marketingu produktów technologicznych i zarządzaniu relacjami z mediami. Do zespołu ZTE wnosi świeże pomysły na promocje marek należących do producenta.

Autor/źródło
Disclaimer: Informacje zawarte w niniejszej publikacji służą wyłącznie do celów informacyjnych. Nie stanowią one porady finansowej lub jakiejkolwiek innej porady, mają charakter ogólny i nie są skierowane do konkretnego adresata. Przed skorzystaniem z informacji w jakichkolwiek celach należy zasięgnąć niezależnej porady.

Popularne w tym tygodniu

Strategiczne kontrakty B-Act w Ukrainie – polska firma zaangażowana w odbudowę po katastrofie w Nowej Kachowce

B-Act, notowana na NewConnect spółka konsultingowo-inżynieryjna podpisała umowy na...

InPost przejmuje Yodel i umacnia pozycję na rynku brytyjskim

Grupa InPost wykonuje zdecydowany krok w kierunku osiągnięcia dominacji...

Strategia Mabion 2025–2030: budowa Mabion II, większe marże i wyjście na rynek USA

Mabion zakończył transformację Spółki w CDMO o profilu...

Sfinks Polska w 2024: więcej franczyz, niższe przychody skonsolidowane, wyższa rentowność

Przychody gastronomiczne restauracji zarządzanych przez Sfinks Polska, w tym...

Polski SMAPOL na drogach Indii. Grupa Recykl zdobywa strategiczny rynek

Indie są dziś jednym z najważniejszych odbiorców dodatku SMAPOL...

Podobne tematy

Eksperci: RCS stanie się nowym standardem komunikacji firmowej w Polsce

Z badania liderów rynku RCS w Polsce Tide Software...

PIU: Wydatki na polisy życiowe wzrosły o 4%. 23 mln Polaków posiada ubezpieczenie na życie

Najnowszy raport Polskiej Izby Ubezpieczeń, „Ubezpieczenia na życie. Finansowe...

FunkSec rosnącym zagrożeniem na scenie ransomware

Na scenie ransomware pojawiła się nowa grupa cyberprzestępcza, która...

Zmiany w Radzie Dialogu Społecznego. Kto zyska, a kto straci na nowych zasadach reprezentacji?

W wykazie prac legislacyjnych i programowych Rady Ministrów został...

Rzecznik MŚP apeluje do Premiera w sprawie zmian w Radzie Dialogu Społecznego

Agnieszka Majewska Rzecznik Małych i Średnich Przedsiębiorców, wystosowała pismo...

Może Cię zainteresować

Polecane kategorie