FIRMYMarek Rozbiewski dołączył do Primavera Parfum Group jako Business Development Director

Marek Rozbiewski dołączył do Primavera Parfum Group jako Business Development Director

Marek Rozbiewski dołączył do Primavera Parfum Group jako Business Development Director

Do zespołu Primavera Parfum Group w roli Business Development Directora dołączył Marek Rozbiewski. To doświadczony menadżer, którego celem jest zbudowanie trwałych relacji z klientami sieciowymi oraz rozwój segmentu dystrybucji oraz marek własnych.

Primavera Parfum jest jednym z największych dystrybutorów i sprzedawców e-commerce produktów z kategorii kosmetycznych w Polsce. Działając na wielu płaszczyznach, jako dystrybutor, importer, detalista i dostawca rozwiązań dropshipping, określa swoją działalność jako hub-e-commerce. Do zasobów Grupy należą m.in. internetowe sklepy Tagomago.pl i Perfumeria.pl. W ostatnim czasie Primavera Parfum mocno koncentruje się na rozwoju tzw. rynku nowoczesnego, który obejmuje między innymi segment klientów sieciowych. W celu zwiększenia swoich kompetencji w tym obszarze Grupa pozyskała doświadczonego menadżera z wieloletnim doświadczeniem w branży FMCG, w tym również kosmetycznej.

Marek Rozbiewski objął funkcję Business Development Directora, a do jego głównych zadań należeć będzie nawiązanie i rozpoczęcie długoterminowej współpracy z klientami sieciowymi oraz utrzymanie z nimi dobrych relacji biznesowych. Na tym jednak nie kończą się jego obowiązki

Zamierzam zadbać o rozwój dystrybucji Primavera Parfum na krajowym rynku marek dystrybucyjnych, jak również marek własnych. Osiągnięcie tego celu będzie wymagać z mojej strony wspierania Działu Marketingu w budowaniu portfolio produktowego oferty firmy – poinformował Marek Rozbiewski, Business Development Director w Primavera Parfum.

Jak twierdzi Jędrzej Karasek, CEO w Primavera Parfum Group, zatrudnienie nowego dyrektora pozwoli Grupie rozwinąć kluczowe obszary swojej działalności biznesowej.

Wiążemy duże nadzieje z pracą nowego Business Development Directora. Chcemy korzystać z jego wieloletniego doświadczenia w procesie budowania nowych marek czy realizacji zadań strategicznych, uwzględniających między innymi planowanie budżetu – powiedział Karasek.

Nowy Business Development Director posiada aż 24-letnie doświadczenie w branży beauty&health. W trakcie swojej kariery odnosił spektakularne sukcesy w takich firmach jak:  Coca-Cola, Reckitt Benckiser czy Eurus. Jego kompetencje obejmują m.in.: rozwój strategii handlowej i marketingowej, zarządzanie zespołami sprzedaży i marketingu, negocjacje handlowe i budowanie relacji z kluczowymi klientami, analizę rynku oraz adaptację do zmieniających się trendów, jak również wdrażanie innowacyjnych produktów na rynek.

NAJNOWSZE ARTYKUŁY

- Reklama -Osteopatia Kraków

POLECAMY

warszawa

PwC: bez reform Polska Strefa Inwestycji straci na atrakcyjności dla inwestorów

0
Odpowiednie zmiany legislacyjne mogą umożliwić 25% wzrost inwestycji w ciągu najbliższych 5 lat, jednak ich brak może spowodować ich spadek o 40%, wynika z analizy PwC. Polska Strefa Inwestycji przyczyniła się do wsparcia inwestycji...