FIRMYOne2tribe pracuje nad technologią rozpoznawania obrazu m.in dla branży FMCG

One2tribe pracuje nad technologią rozpoznawania obrazu m.in dla branży FMCG

One2tribe pracuje nad technologią rozpoznawania obrazu m.in dla branży FMCG

Spółka technologiczna One2tribe pracuje nad rozszerzeniem platformy Tribeware, wykorzystywanej przez duże organizacje takie, jak LIDL, IKEA, Vision Express, o funkcjonalność rozpoznawania obrazu i wideo przy pomocy modeli AI. Rozwiązanie ma na celu wspieranie użytkowników podczas pracy, dzięki sztucznej inteligencji, która „patrzy ich oczami”. W czwartym kwartale 2024 r. One2tribe planuje udostępnienie pierwszej komercyjnej wersji projektu, który obecnie jest testowany z wybranymi klientami.

Zespół One2tribe pracuje nad własną architekturą AI, w zakresie automatycznej analizy zdjęć i obrazów, będącą częścią platformy Tribeware. Oznacza to, że dzięki technologii One2tribe pracownicy liniowi będą mogli otrzymywać porady i szkolenia dostosowane do miejsca, w którym się znajdują i sytuacji, w której uczestniczą (na przykład – podczas porządkowania miejsca pracy). Z kolei menadżerowie i pracownicy sklepów przy pomocy telefonu, na bieżąco, będą mogli sprawdzać dostępność oraz udział produktów na półkach, zarządzać komunikacją marketingową i sprawdzać jakość ekspozycji.

Unikatowe podejście opiera się na wykorzystaniu kilku modeli AI współpracujących ze sobą. Na przykład model segmentacyjny pozwoli ustalić położenie obiektów względem siebie oraz określić ich liczbę. Model językowy, multimodalny czy oparty o analizę obrazu umożliwi z kolei zadawanie pytań dotyczących aktualnie obserwowanej sytuacji. W ten sposób pracownik może w czasie rzeczywistym otrzymywać instrukcje, zadania czy wskazówki dotyczące ich wykonania. Zgodnie z modelem platformy Tribeware, pracownik za poprawne wykonanie zadania dostanie punkty, które następnie wymieni na nagrody.

– Kiedy zapowiadaliśmy podobny projekt w naszej strategii, nie spodziewaliśmy się, że technologia przekroczy nasze oczekiwania. Projektowane rozwiązanie jest aktualnie na końcowym etapie rozwoju. Prowadzimy pierwsze testy u wybranych klientów i już teraz widzimy, że wyniki są niezwykle obiecujące. Wprowadzamy na bieżąco wszelkie korekty i aktualizacje. Liczymy, że już w czwartym kwartale tego roku rozpoczniemy działania związane z komercjalizacją projektu – mówi Wojciech Ozimek, wiceprezes One2tribe S.A.

One2tribe codziennie wspiera rozwój ludzi, zespołów i firm za pomocą swojej platformy Tribeware, będącej unikatowym rozwiązaniem łączącym psychologię (human science) z technologią (deep tech). Platforma pozwala rosnąć firmom, dzięki wzrostowi ich pracowników oraz partnerów biznesowych. Jest to jedyne na rynku rozwiązanie łączące zarządzanie zadaniami, nagradzanie, transfer wiedzy między ludźmi oraz komunikację. Z rozwiązania korzystają firmy takie jak Lidl, IKEA, Vision Express, Bayer czy Sanofi.

One2tribe prowadzi prace w obszarze deep tech (AI) i human sciences. Firma była między innymi wyróżniona w międzynarodowych konkursach, takich, jak: IBM Watson AI XPRIZE oraz Vivatech Challenge. W tym roku One2tribe zakwalifikowało się także do programu „Scaling Responsible AI Solutions”, organizowanego przez GPAI (Global Partnership on Artificial Intelligence). GPAI jest organizacją zajmującą się rozwojem przy OECD.

NAJNOWSZE ARTYKUŁY

- Reklama -Osteopatia Kraków

POLECAMY

lekarz medycyna technologia

Polski rynek ochrony zdrowia na fali wzrostu – EY prognozuje roczny wzrost o 11%...

0
Z analizy firmy EY wynika, że polski rynek świadczenia usług z zakresu opieki zdrowotnej będzie do 2028 roku rósł w tempie - 11 proc. rocznie. Rozwój stymuluje rosnące finansowanie publiczne i prywatne, które jest...