wtorek, 18 marca, 2025

Żabka: 10 tys. sklepów do końca 2023 roku

Biuro Tłumaczeń OnlineBiuro Tłumaczeń Online

W segmencie handlu detalicznego to klient jest najważniejszym elementem strategii. Na tych fundamentach opiera się także największa sieć modern convenience w Polsce, czyli Żabka. Drugim ważnym filarem jej rozwoju są franczyzobiorcy – to dzięki nim sieć może dynamicznie się rozwijać. Żabka zapewnia swoim franczyzobiorcom wsparcie na każdym etapie prowadzenia biznesu. Kluczowe jest, aby franczyzobiorcy byli zadowoleni ze współpracy, a ich sklepy przynosiły zyski. Współpraca z franczyzobiorcami to ważny element sukcesu sieci Żabka. W ciągu ostatnich lat sieć Żabka wprowadziła wiele innowacji, które mają na celu ułatwienie konsumentom wygodę zakupów. Wprowadzono m.in. płatności zbliżeniowe, samoobsługowe kasy i sklepy samoobsługowe. To wszystko po to, aby klienci mieli szybki i wygodny dostęp do produktów, których potrzebują. Wszystkie, ponad 9400 sklepów Żabka prowadzone są przez lokalnych przedsiębiorców, którzy mają możliwość prowadzenia własnego biznesu z pomocą dedykowanego zespołu sieci. Żabka wraz ze współpracującymi z nią franczyzobiorcami tworzy ponad 56 000 miejsc pracy w całej Polsce.

– Rzeczywiście dynamiczna ekspansja stanowi fundament, jeżeli chodzi o rozwój sieci Żabka. Pierwszy sklep Żabka powstał w Swarzędzu w 1998 r., a obecnie czekamy na sklep numer 10000 – powiedział serwisowi eNewsroom.pl podczas Kongresu Retail Trends 2023 Przemysław Kijewski, dyrektor ds. operacyjnych Żabka Polska. – W tym roku obchodzimy 25-lecie, a więc będzie to świetna okazja do tego, aby uczcić nasz jubileusz sklepem numer 10000. Nie zamierzamy się jednak zatrzymywać. Nadal widzimy ogromny potencjał na polskim rynku. Multiformatowość, dopasowanie Żabki do lokalnych oczekiwań – to jest bez wątpienia nasz atut. Utwierdza nas to w przekonaniu, że jest jeszcze bardzo dużo miejsca na polskim rynku, jeżeli chodzi o Żabkę. Mamy konsumenta w sercu – prowadzimy dalszy dynamiczny rozwój sieci po to, aby być jeszcze bliżej klienta i jeszcze lepiej odpowiadać na jego potrzeby. Konsument, klient jest dla nas bardzo ważny, ale po drugiej stronie mamy franczyobiorcę. Dzisiaj pracujemy już z ponad ośmioma tysiącami franczyzobiorców, którzy są naszymi ważnymi partnerami w biznesie – dodał Kijewski.

Autor/źródło
Disclaimer: Informacje zawarte w niniejszej publikacji służą wyłącznie do celów informacyjnych. Nie stanowią one porady finansowej lub jakiejkolwiek innej porady, mają charakter ogólny i nie są skierowane do konkretnego adresata. Przed skorzystaniem z informacji w jakichkolwiek celach należy zasięgnąć niezależnej porady.

Popularne w tym tygodniu

Ceny w sklepach nadal rosną, ale wolniej – zakupy droższe o 5,8% rdr, masło liderem podwyżek

Dynamika wzrostu cen lekko wyhamowała, ale w sklepach nadal...

Polski rynek FMCG wart ponad 240 miliardów złotych

Rynek FMCG nadal rośnie w dynamicznym tempie. W 2024...

Podobne tematy

ORLEN odkrył nowe złoże gazu w Wielkopolsce

Niemal ćwierć miliarda metrów sześciennych gazu ziemnego wynoszą zasoby...

AFIR: Nowe wyzwania dla infrastruktury ładowania w Polsce

Zgodnie z AFIR, którego przepisy zaczęły być stosowane...

Automaty paczkowe kluczowym elementem strategii firm e-commerce

Według raportu „E-commerce w Polsce 2024”, opublikowanego przez Gemius,...

ORLEN odzyskuje zaufanie Norges Bank i znika z listy obserwacyjnej

W wyniku działań naprawczych podjętych przez obecny Zarząd, ORLEN...

Budżet państwa to iluzja? Ponad 150 instytucji działa poza ustawą budżetową

Polska „funduszowa” ma się świetnie. Z każdym kolejnym rządem...

Stéphane Séjourné z wizytą w Grupie Przemysłowej Baltic – rozmowy o przyszłości europejskiego przemysłu offshore

6 lutego 2025 roku Stéphane Séjourné, Wiceprzewodniczący Komisji Europejskiej...

Marketing sensoryczny w metawersie: Czy wirtualne zakupy mogą angażować wszystkie zmysły?

Nowe technologie, takie jak wirtualna (VR) i rozszerzona rzeczywistość...

Może Cię zainteresować

Polecane kategorie