FIRMYZmiany w Zarządzie DHL Parcel Polska – Anna Krauze na stanowisku Dyrektora...

Zmiany w Zarządzie DHL Parcel Polska – Anna Krauze na stanowisku Dyrektora ds. Strategicznego Rozwoju E-Commerce

Zmiany w Zarządzie DHL Parcel Polska – Anna Krauze na stanowisku Dyrektora ds. Strategicznego Rozwoju E-Commerce

Anna Krauze dołączyła do zespołu zarządzającego DHL Parcel Polska i objęła stanowisko Dyrektora ds. Strategicznego Rozwoju E-Commerce. Wcześniej związana m.in. z Allegro i Castoramą. W strukturach DHL odpowiada za rozwój produktów i usług w sektorze B2B i B2C, trade marketing, komunikację i PR, a także badania rynkowe – kierując się zasadą maksymalnego skupienia na doskonaleniu doświadczeń klientów, co jest niezbędne na szybko zmieniającym się rynku KEP.

DHL to marką z ogromnym potencjałem – globalną, doskonale znaną i wyróżniającą się najwyższą jakością. To przewaga, dzięki której tysiące klientów, indywidualnych i biznesowych, o różnym profilu ufają nam od lat. Obecnie, moim priorytetem jest wsparcie naszej organizacji w cyfrowej transformacji i digitalizacji na każdym etapie procesu. Skoncentruję się także na budowie mocnej pozycji w sektorze OOHkomentuje Anna Krauze – Dyrektor ds. Strategicznego Rozwoju E-Commerce DHL Parcel Polska. – Współczesny świat jest mobilny, szybki, ikoniczny. Również branża e-commerce zmienia się niezwykle dynamicznie. Dlatego tak ważne staje się wykorzystanie potencjału nowych technologii, rozwijanie wyspecjalizowanych aplikacji, wielokanałowy dialog z klientem i kompleksowa oferta,  w pełni dostosowana do jego potrzeb. Moim celem jest, by klienci, myśląc o dowolnej formie dostawy, do drzwi, punktu lub automatu paczkowego, myśleli właśnie o DHL, traktując nas, jako pierwszy, preferowany wybór podkreśla.

Anna Krauze to managerka z 20 letnim doświadczeniem w zakresie rozwoju biznesu na rynkach detalicznych w różnych kategoriach produktowych, w tym także w tworzeniu i implementacji strategii on-line. Koncentruje się na synergicznym rozwoju biznesu we współpracy z kluczowymi partnerami – tworzy strategie wzrostu i utrzymania długotrwałej współpracy. Wcześniej związana m.in. z Castoramą i Allegro. W strukturach największej polskiej platformy sprzedażowej koncentrowała się na zarządzaniu sektorami: Motoryzacja, Dom i Ogród oraz Sport i Rekreacja. W ramach tych zadań kierowała zespołami odpowiedzialnymi za wdrażanie innowacji handlowych i wypracowywanie nowatorskich rozwiązań marketingowych, co istotnie przyczyniło się do trafnego dostosowania oferty do zmieniających się warunków rynkowych. Anna jest Absolwentką Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie oraz Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Jest również posiadaczką dyplomu MBA.

Zadeklarowana entuzjastka życia na pełnych obrotach. Propagatorka i mentorka kobiecego rozwoju. Śmiało przełamuje stereotypy, demonstrując, że wyzwania są po to, aby je realizować i sięgać wyżej. Charakteryzuje ją determinacja i efektywność. W świecie biznesu ceni sobie trwałe związki, profesjonalizm i pasję, która jest punktem wyjścia. Motywacją do działania są dla niej ludzie, adrenalina i ambitne cele. Docenia sport, który, jej zdaniem, ma wiele wspólnego z biznesem – obie dziedziny wymagają precyzyjnego planu, pokory i umiejętności dostosowania strategii do zmieniających się warunków. Preferuje sporty ekstremalne, które wymagają zimnej krwi, odwagi i gotowości do ryzyka. Te cechy są również cenne w jej życiu zawodowym. Prywatnie najważniejsze są dla niej chwile spędzone z bliskimi, najlepiej w podróży.

NAJNOWSZE ARTYKUŁY

- Reklama -Osteopatia Kraków

POLECAMY

chiny

Chiny: od „cudownego wzrostu” do nowej rzeczywistości

0
Chiny potrzebują nowych źródeł wzrostu – sektor nieruchomości: od bohatera do zera, spowolnienie inwestycji zagranicznych (w grę wchodzą zarówno krótkoterminowe czynniki taktyczne, jak i długoterminowe czynniki strukturalne) Popyt zagraniczny: rola Chin jako krytycznego...