FIRMYKomputronik Biznes redefiniuje swoją strategię biznesową

Komputronik Biznes redefiniuje swoją strategię biznesową

Komputronik Biznes redefiniuje swoją strategię biznesową

Komputronik Biznes, czołowy dostawca i integrator rozwiązań technologii IT dla firm w Polsce, odświeża swoje portfolio oferty produktów i usług. Korekty w ofercie wynikają z wniosków prowadzonych wewnętrznych analiz biznesowych i badań nad potrzebami największych docelowych grup klientów spółki. Odświeżona oferta trafniej adresuje oczekiwania klientów i koncentruje zasoby spółki na najistotniejszych aspektach biznesowych świadczonych usług.

Komputronik Biznes świadomie zmienia model świadczenia wybranych usług związanych z serwisem urządzeń drukujących i usługami modernizacyjno-instalatorskimi, które dotychczas były realizowane przez własną sieć serwisantów. Dotychczasowy model sukcesywnie zostanie zastępowany modelem opartym na współpracy z wyselekcjonowanymi partnerami, posiadającymi zasoby geograficznie dostępne w pobliżu miejsc wykonywania usług. Komputronik Biznes wykorzysta także rozbudowaną, ogólnopolską sieć salonów agencyjnych i franczyzowych Komputronik, w ramach której dostępni są kompetentni serwisanci. Zmieniające się otoczenie makroekonomiczne, w tym koszty dotarcia do miejsca wykonywania usług, nieustannie motywuje do poszukiwania elastycznych modeli współpracy, angażujących lokalnych specjalistów.

„Niezmiennie koncentrujemy się na tym, żeby nasza oferta była dostosowana do potrzeb naszych klientów, ale jednocześnie uwzględniała realia rynkowe. Konkurencja rynkowa, w starciu z rosnącymi kosztami pracy i kosztami dojazdów, zmotywowała nas do wykorzystania elastycznych modeli angażowania kompetentnych zasobów specjalistów, dostępnych lokalnie. Zmiany dotyczą jedynie wycinka naszej oferty. W wielu obszarach planujemy dynamiczny rozwój i inwestycje w kompetencje zespołów i bogatszą ofertę dla klientów” – wyjaśnia Wojciech Buczkowski, Prezes Zarządu Komputronik Biznes.

Kluczowe obszary działalności

Odświeżona oferta Komputronik Biznes koncentruje się na kilku strategicznych filarach. Jednym z najważniejszych obszarów działalności firmy pozostaje realizacja zamówień w zakresie dostaw, utrzymania i rozwoju infrastruktury IT, zarówno serwerowej, sieciowej, jak i klienckiej. Dzięki rozbudowanej ofercie spółka zapewni pełne wsparcie w procesie – od projektowania i wdrażania infrastruktury po kompleksowe zarządzanie nią. Spółka oferuje także profesjonalne wsparcie dla procesów uzupełniania lub pełnego zastępowania zasobów IT u klientów – w ramach kompleksowej oferty outsourcingu IT.

Widzimy rosnące zainteresowanie naszą ofertą w obszarze outsourcingu oraz bezpieczeństwa IT, która stanowi zaadresowanie rosnącego zapotrzebowania firm na zewnętrzne usługi zarządzania infrastrukturą IT oraz ochroną danych i szerszym obszarem cyberbezpieczeństwa. W dobie wzrastającej liczby cyfrowych zagrożeń oraz konieczności zapewnienia ochrony wrażliwych danych i zasobów, usługi te stają się kluczową potrzebą dla mnóstwa firm z różnych branż.

„Nasze doświadczenie w tym obszarze, połączone z dostępem do najnowszych technologii i wysokich kompetencji naszych specjalistów, pozwala nam oferować najwyższy poziom ochrony i jakości zarządzania ekosystemami IT, co stanowi atrakcyjną wartość dla naszych klientów,” dodaje Paweł Kobryń – Dyrektor Obszaru Projektów i Wdrożeń.

Komputronik Biznes dalej mocno stawia na realizację projektów rozbudowy i modernizacji infrastruktury serwerowo-sieciowej, które stanowią naturalne uzupełnienie dla świadczonych usług outsourcingu IT i pozwalają wspierać zasoby informatyczne klientów przez cały ich cykl życia. Współpraca z globalnymi producentami, potwierdzona certyfikatami i najwyższymi poziomami partnerstwa, oraz własne kompetencje techniczne pozwalają firmie angażować się w realizację także złożonych i skomplikowanych projektów.

„Zaspokajamy potrzeby naszych klientów w zakresie administracji sprzętem serwerowym i sieciowym, a także zarządzania systemami operacyjnymi i dodatkowym oprogramowaniem sterującym infrastrukturą i zapewniającym wsparcie dla polityki uprawnień i mechanizmów utrzymania wysokiego poziomu bezpieczeństwa. To wszystko pozwala naszym klientom bezpiecznie funkcjonować w cyfrowym świecie, realizować strategię cyfryzacji procesów biznesowych i jednocześnie zapewnia przyjazne środowisko do koncentrowania się na rozwoju swojego biznesu” – podkreśla Michał Greś Kierownik – Działu Wdrożeń Infrastruktury i Outsourcingu IT.

Kolejnym kluczowym elementem oferty jest oferowanie i wdrażanie rozwiązań softwarowych – zarówno produktów uznanych producentów, których partnerem jest Komputronik Biznes, tj. Enova365 – kompleksowe rozwiązanie do zarządzania zasobami przedsiębiorstw (oprogramowanie klasy ERP), DocuWare i JobRouter (rozwiązania do zarządzania cyfrowymi dokumentami i procesami obiegu i akceptacji dokumentów), a także portfelem własnych rozwiązań – system MovarchDS – zintegrowane zarządzanie treścią wyświetlaną na dowolnych ekranach cyfrowych, NetCorner – zaawansowany ekosystem e-commerce dla średnich i dużych firm (sklepy internetowe i platformy eCommerce B2B), oraz Sezam – wyjątkowo innowacyjne i zaawansowane narzędzie do zarządzania ofertą produktową dla ekosystemów eCommerce działających w środowisku międzynarodowym i korzystających z innowacyjnych systemów wspierających dynamic pricing oraz inne trendy nowoczesnego handlu cyfrowego, w tym korzystającego z technologii AI. Dzięki tym rozwiązaniom dostarczamy naszym klientom wiedzę i narzędzia dla kompleksowej transformacji cyfrowej, która obejmuje zarówno automatyzację procesów, jak i wsparcie w zarządzaniu kluczowymi obszarami operacyjnymi przedsiębiorstw. Oferta Komputronik Biznes i bogate doświadczenia we wdrożeniach, integracji i dostosowaniu systemów, a także tworzeniu systemów pośrednich (typu API) pomiędzy rozmaitymi systemami klasy ERP, DMS i eCommerce, pozwalają firmie na wsparcie planowania realizacji, wdrożeń oraz utrzymywania rozbudowanych i skomplikowanych ekosystemów cyfrowych.

„Oferowane przez nas systemy są w pełni sprawdzone produkcyjnie w najbardziej konkurencyjnych branżach i zastosowaniach. Systemy eCommerce, tworzone i rozwijane przez Komputronik SA od ponad 25 lat, stanowią przykład dojrzałych rozwiązań, sprawdzonych w wymagających warunkach konkurencyjnych, gwarantujące sprawne działanie w realnej gospodarce cyfrowej. Dzięki naszym niezliczonym doświadczeniom możemy dostarczać klientom najefektywniejsze rozwiązania, tworzyć integracje i dostosowania do ich indywidualnych potrzeb. Wdrożenia naszych rozwiązań przyczyniają się do wzrostu efektywności w działalności naszych klientów, a także do redukcji kosztów operacyjnych oraz lepszego zarządzania zasobami. Nasze doświadczenia i oferta produktowa to gwarancja zaadresowania cyfrowej przyszłości biznesu naszych klientów, w co mocno wierzymy i w co nieustannie inwestujemy” – mówi Sławomir Sitarski, Software Business Manager.

Firma kontynuuje również oferowanie usług outsourcingu druku, dostarczając rozwiązania rozliczane na podstawie rzeczywistej liczby wydrukowanych stron. „Nasze podejście do outsourcingu druku opiera się na doskonałości operacyjnej, która dostarcza jedynie prostotę i oszczędności dla klientów w obszarze zapewnienia druku. Wspieramy ich w dążeniu do redukcji kosztów, jednocześnie zapewniając niezawodność i dostęp do nowoczesnych technologii druku” – komentuje Michał Drechny, Dyrektor Handlowy.

Komputronik Biznes utrzymuje udoskonaloną ofertę wykorzystania swojej platformy e-commerce do wspierania procesów uproszczonych procedur zakupu klienckiego sprzętu IT dla dużych organizacji oraz realizacji systemowej dla platform lojalnościowych i premiowych, zarówno w wymiarze realizacji procesów logistycznych i obsługi sprzedażowej oraz posprzedażnej, ale także w perspektywie dostarczania ciekawej oferty zakupu sprzętu elektronicznego.

Automatyzacja procesów zakupowych po stronie naszych kontrahentów stanowi ważny element wspierania ich celów operacyjnych i upraszczanie powtarzalnych procesów. Oferowane przez nas nowoczesne platformy B2B, które nieustannie rozwijamy, ułatwiają naszym klientom realizowanie procesów powtarzalnych zakupów i pozwalają na zintegrowanie naszych rozwiązań we własnym ciągu procesowym” – mówi Elżbieta Burzyńska, Lider Zespołu Sprzedaży i Wsparcia Klienta Biznesowego.

Dodatkowo firma zapowiada rozwój funkcjonalności platformy dla programów lojalnościowych, co ma na celu zaadresowanie indykowanych potrzeb globalnych klientów, co z kolei otwiera perspektywy na realizację wybranych procesów w skali międzynarodowej, a tym samym na zwiększenie obecności swoich rozwiązań na rynkach zagranicznych.

Stabilność i rozwój

Komputronik Biznes potwierdza, że wszystkie bieżące obszary działalności funkcjonują bez zakłóceń, a kontrakty są i będą realizowane zgodnie z zadeklarowanym poziomem wsparcia. Zmiany w ofercie i sposobie jej realizacji stanowią jedynie element adaptacji do aktualnych wymagań rynkowych.

Jesteśmy przekonani, że nasza odświeżona strategia pozwoli nam umocnić pozycję na rynku oraz uformować ofertę optymalnie dopasowaną do oczekiwań klientów. Zmiany te przyniosą korzyści zarówno nam, jak i naszym partnerom biznesowym” – podsumowuje Sebastian Pawłowski, Wiceprezes Zarządu Komputronik Biznes.

NAJNOWSZE ARTYKUŁY

- Reklama -Osteopatia Kraków

POLECAMY

warszawa

PwC: bez reform Polska Strefa Inwestycji straci na atrakcyjności dla inwestorów

0
Odpowiednie zmiany legislacyjne mogą umożliwić 25% wzrost inwestycji w ciągu najbliższych 5 lat, jednak ich brak może spowodować ich spadek o 40%, wynika z analizy PwC. Polska Strefa Inwestycji przyczyniła się do wsparcia inwestycji...