poniedziałek, 13 stycznia, 2025

Automaty paczkowe, dostawy kurierskie i punkty DHL w Allegro Delivery

Firmy DHL eCommerce Polska oraz Allegro, ogłosily strategiczne rozszerzenie współpracy, integrując automaty paczkowe DHL BOX 24/7, punkty odbioru paczek DHL POP i kuriera DHL z programem partnerskim Allegro Delivery. Klienci Allegro będą mogli skorzystać z rozbudowanej sieci punktów i automatów DHL. Dzięki tej współpracy Allegro Delivery zapewni jeszcze większą wygodę dostaw i dostępność zakupów online, odpowiadając na rynkowe trendy i potrzeby klientów.

„Wprowadzenie naszych automatów paczkowych, punktów odbioru oraz dostaw kurierskich do programu Allegro Delivery to dla nas ważny krok i przykład działań, które odpowiadają na dynamicznie rosnące potrzeby rynku e-commerce w Polsce. Dołączając do programu Allegro Delivery zapewniamy kupującym i sprzedającym szybkie, wygodne i niezawodne dostawy. Klienci mogą cieszyć się nie tylko szerokim wyborem produktów, ale także łatwym dostępem do różnorodnych, dogodnych opcji dostawy, co znacząco wpływa na poprawę doświadczenia zakupowego. Tego typu rozwiązania pozwalają na lepszą kontrolę nad procesem dostawy oraz większą elastyczność, co jest obecnie jednym z najważniejszych czynników wpływających na satysfakcję nadawców i odbiorców. Cieszymy się, że rozwiązania DHL i najwyższa jakość naszych usług pozwolą klientom Allegro na jeszcze szybsze i wygodniejsze zakupy” – komentuje Agnieszka Świerszcz – CEO DHL eCommerce Polska.

Allegro Delivery, program  wprowadzony przez Allegro, umożliwia klientom wybór dogodnej formy dostawy: do automatów paczkowych, punktów odbioru lub doręczeń bezpośrednio na adres. W jego ramach Allegro zapewnia pełną opiekę nad całym procesem dostawy – od wyboru dogodnej formy dostawy po wsparcie na każdym etapie podróży paczki, zapewniając kupującym i sprzedającym jeden punkt kontaktu. Dzięki współpracy Allegro z DHL klienci najpopularniejszej polskiej platformy e-commerce uzyskają jeszcze większy dostęp do szybkich i wygodnych rozwiązań dostawczych w najbliższej okolicy, co znacząco ułatwi codzienne zakupy online. Dzięki rozbudowanej sieci automatów paczkowych i punktów odbioru oraz nowoczesnej infrastrukturze logistycznej na terenie całej Polski, DHL e-Commerce zapewni niezawodne, niedrogie i przyjazne środowisku usługi doręczania paczek.

“Zgodnie z zapowiedziami konsekwentnie rozwijamy program Allegro Delivery, aby zapewnić naszym klientom najwyższy standard obsługi. Dołączenie DHL eCommerce, którego usługi są wysoko oceniane przez naszych klientów, w rezultacie sprawia, że w ramach Allegro Delivery zaoferujemy 27 tys. wygodnych punktów odbioru w całej Polsce. Dzięki tej współpracy klienci zyskują jeszcze szerszy dostęp do szybkich i bezpiecznych opcji dostawy, a Allegro zapewni im wsparcie na każdym etapie – od zakupu po odbiór przesyłki. Jednocześnie spoglądamy w przyszłość, badając nowe potrzeby zarówno klientów, jak i sprzedających, aby rozwijać nasze usługi, zapraszać do współpracy kolejnych partnerów i oferować rozwiązania jeszcze lepiej dopasowane do zmieniających się oczekiwań – mówi Jakub Kłoczewiak, Chief Operating Officer Allegro.

„Naszym priorytetem jest dostarczanie usług, które nie tylko spełniają, ale wyprzedzają oczekiwania naszych klientów. Dysponując jedną z najbardziej rozbudowanych sieci punktów nadań i odbioru, obejmującą ponad 20 000 lokalizacji, jesteśmy w stanie zapewnić szybkie, wygodne i efektywne rozwiązania logistyczne, które znacząco usprawniają proces realizacji zamówień. Dzięki ciągłemu inwestowaniu w nowoczesne technologie i innowacyjne rozwiązania, w takich obszarach jak automaty paczkowe czy  centra sortowania, wspieramy rozwój e-commerce w Polsce, jednocześnie dbając o komfort i satysfakcję naszych klientów” – dodaje Anna Krauze Dyrektor ds.  Strategicznego Rozwoju eCommerce w DHL eCommerce Polska.

Rosnąca popularność dostaw OOH i programów partnerskich

Rozwój logistyki ostatniej mili, szczególnie w zakresie dostaw do automatów paczkowych i punktów odbioru, odpowiada na rosnące zapotrzebowanie klientów na szybsze, bardziej elastyczne i zrównoważone metody dostawy.

Doręczania paczek i nadania zwrotów w sieciach OOH cieszą się w Polsce ogromną popularnością. Jak wynika z najnowszego raportu DHL Online Shopper Trends Report, Polska jest jedynym krajem, w którym więcej kupujących (64%) wybiera automat paczkowy niż dostawy do drzwi. Przewiduje się, że przy rocznej stopie wzrostu na poziomie 9,63%, polski rynek e-commerce osiągnie do 2029 r. przychody w wysokości 36,13 miliarda dolarów. 96% polskich klientów robiących zakupy online – ankietowanych przez DHL twierdzi, że opcje dostawy mają wpływ na to, gdzie robią zakupy online.[1] To sprawia, że silne partnerstwa i niezawodne rozwiązania logistyczne oferowane przez DHL i Allegro stają się jeszcze ważniejsze w przyszłości.[2]

[1] DHL Online Shopper Trends Report 2024 – Country Report Poland

[2]  eCommerce – Poland | Statista Market Forecast

Autor
  • Od prawie dwóch dekad wspieramy naszych czytelników w lepszym rozumieniu świata biznesu i gospodarki. Tworzymy treści, które łączą solidne analizy z praktycznymi wskazówkami, pomagając w podejmowaniu trafnych decyzji. Nasz zespół to ludzie z pasją do odkrywania nowych trendów, śledzenia zmian na rynkach i dzielenia się wiedzą, która inspiruje do działania.

Popularne w tym tygodniu

Enterprise Investors wspólnie z eTravel rozpoczyna konsolidację rynku

Enterprise Investors Fund IX wspólnie z Europejskim Bankiem Odbudowy...

Minte.ai pozyskuje 2 mln zł finansowania na rozwój technologii AI dla sektora ubezpieczeń

Spółka Minte.ai, z portfela JRH ASI S.A., dostarczająca rewolucyjne...

Minister Finansów o uchwale PKW: „Konieczne jest wyjaśnienie wątpliwości prawnych”

Minister Finansów Andrzej Domański odniósł się do uchwały Państwowej...

Silny rynek pracy w USA wspiera dolara, złoto zyskuje na wartości

Jak się okazuje bardzo dużo, a niewykluczone, że niedługo...

Sztuczna inteligencja i robotyzacja jako odpowiedź na depopulację i braki na rynku pracy

Rewolucja technologiczna w postaci sztucznej inteligencji, ale też robotyzacji,...

Podobne tematy

Diagnostyka S.A. ogłasza plan przeprowadzenia IPO oraz notowania akcji na GPW

Diagnostyka S.A. („Diagnostyka”, „Spółka”, a wraz ze spółkami zależnymi...

Jak 2024 rok zmienił rynek e-commerce?

Rok 2024 był przełomowy dla e-commerce, zarówno w Polsce,...

Grupa InPost dostarczyła w 2024 roku ponad miliard przesyłek

Grupa InPost w 2024 roku po raz pierwszy w...

4 na 10 firm z branży transportu, logistyki i motoryzacji planuje nowe rekrutacje

Pracodawcy z obszaru transportu, logistyki i motoryzacji deklarują zapotrzebowanie...

Małe firmy, wielkie zmiany: trendy marketingowe 2025

Profesjonalizacja tworzenia treści, rosnące znaczenie handlu społecznościowego oraz intencjonalne...

10 trendów, które zmienią polski e-commerce w 2025 roku

Sztuczna inteligencja w obsłudze klienta, rozwój marketplace'ów oraz ekspansja...

3 nieoczywiste wyzwania na rynku pracy w 2025 roku

Rok 2025 przyniesie kolejne, istotne zmiany kształtujące rynek pracy....

Może Cię zainteresować

Polecane kategorie