sobota, 8 lutego, 2025

cyber_Folks planuje uruchomić program lojalnościowy dla akcjonariuszy

cyber_Folks rozpoczęła przygotowania do uruchomienia programu lojalnościowego. Jego celem ma być mocniejsze zaangażowanie obecnych akcjonariuszy oraz rozbudowa relacji z przyszłymi inwestorami. Będzie to jeden z nielicznych programów lojalnościowych, które tworzone są przez spółki notowane na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. Szczegółowe założenia zostaną ogłoszone jesienią br.

– Jednym z naszych celów strategicznych jest popularyzacja marki cyber_Folks skierowanej zarówno do klientów jak również do inwestorów. Poprzez program lojalnościowy chcemy mocniej związać obecnych akcjonariuszy i klientów z naszą spółką, liczymy także, że dodatkowe benefity powiększą grono jej odbiorców i akcjonariuszy. Obecnie pracujemy nad szczegółowymi założeniami Programu. Tworzymy unikalną wartość, która się opłaca – zwiększenie grona interesariuszy cyber_Folks powinno przełożyć się na większe zainteresowanie akcjami oraz wzrost liczby klientów – mówi Jakub Dwernicki, prezes zarządu cyber_Folks.

Programy lojalnościowe, kierowane do inwestorów indywidualnych, to trend, który na polskim rynku kapitałowym dopiero się rozwija. Celem takiego programu jest wzrost zainteresowania inwestycją w akcje danego podmiotu, pojawienie się nowych inwestorów indywidualnych, budowa długoterminowych relacji z inwestorami oraz pozyskanie nowych klientów. Dotychczasowa praktyka pionierów w tym zakresie pokazuje, że firmy, które proponują swoim klientom określone korzyści, w zamiana za ich lojalność, zyskują na wielu płaszczyznach, nie tylko w wymiarze finansowym.

– Od 2020 roku mamy dostęp do narzędzi, które umożliwiają nam identyfikację naszych akcjonariuszy. Dzięki temu, możemy zidentyfikować osoby najbardziej zaangażowane w naszą giełdową obecność i zaoferować im dodatkowe benefity. Celem takiego działania jest powiązanie relacji inwestor – klient, a w konsekwencji uzyskanie efektu długoterminowego inwestowania w cyber_Folks – mówi Robert Stasik, wiceprezes cyber_Folks.

Wśród kilkuset spółek notowanych na warszawskim parkiecie zaledwie kilka posiada propozycje skierowane do inwestorów indywidualnych. Szczegółowe założenia programu dla akcjonariuszy cyber_Folks zostaną ogłoszone jesienią br.

– Program lojalnościowy to kolejny ukłon w stronę naszych akcjonariuszy, warto podkreślić, że od samego początku obecności na GPW dokładamy wszelkich starań, aby czuli, jak są dla nas ważni. Ci, którzy są z nami od lat stali się dużymi beneficjentami rozwoju firmy. Do dziś, kapitalizacja spółki – ze 195 mln zł w dniu debiutu- urosła do ponad 1 mld zł. Przed nami dalsze ambitne plany. Po połączeniu naszych dwóch mocnych brandów  w jeden, czujemy się jeszcze silniejsi. Liczymy, że efekty tej synergii odczują także inwestorzy cyber_Folks – dodaje Jakub Dwernicki.

Zarząd cyber_Folks zapowiedział kontynuację polityki dywidendy realizowanej dotychczas przez R22. Spółka od początku obecności na GPW dzieli się zyskiem z akcjonariuszami. W zeszłym roku wypłaciła ponad 10 mln zł dywidendy, w obecnym do akcjonariuszy trafi cały jednostkowy zysk – 6,7 mln zł i prawie 6,5 mln zł z kapitału zapasowego. Wypłata nastąpi 4 września.

Autor/źródło
Disclaimer: Informacje zawarte w niniejszej publikacji służą wyłącznie do celów informacyjnych. Nie stanowią one porady finansowej lub jakiejkolwiek innej porady, mają charakter ogólny i nie są skierowane do konkretnego adresata. Przed skorzystaniem z informacji w jakichkolwiek celach należy zasięgnąć niezależnej porady.

Popularne w tym tygodniu

7R pozyskuje 150 mln zł z emisji zielonych obligacji

Deweloper 7R pomyślnie zakończył pierwszą fazę emisji zielonych obligacji....

Fabrity S.A. konsoliduje działalność

Sąd rejestrowy sfinalizował proces połączenia Fabrity Holding z zależną...

Eurorent, właściciel SIXT Polska, przejmuje SIXT Słowacja

Eurorent Sp. z o.o., właściciel SIXT Polska, sfinalizował przejęcie...

sennder finalizuje przejęcie EST od C.H. Robinson – wszystkie zgody uzyskane

Wszystkie wymagane zgody regulacyjne na przejęcie działalności działu...

Pilotaż zakończony sukcesem – Poczta Polska rusza z modernizacją kolejnych placówek

W pierwszym kwartale 2025 roku Poczta Polska rozpoczyna proces...

Podobne tematy

Creotech Instruments i Unibap AB rozpoczynają rozmowy o możliwościach budowy konstelacji satelitów

Creotech Instruments, notowany na GPW polski producent satelitów, systemów...

Dynamiczny start roku dla BETA ETF

Pierwszy miesiąc 2025r. okazał się wyjątkowym miesiącem w historii...

Fabrity S.A. konsoliduje działalność

Sąd rejestrowy sfinalizował proces połączenia Fabrity Holding z zależną...

Cena akcji w IPO Diagnostyka S.A. została ustalona na 105 zł

Oferta Publiczna akcji Diagnostyka S.A. („Diagnostyka”, „Spółka”, a wraz...

Regulacyjne podsumowanie IV kwartału 2024 r. – kluczowe zmiany dla biznesu

W IV kwartale 2024 roku wprowadzono szereg regulacji mających...

Artur Popko – Prezes Grupy Budimex: Sukcesy 2024 roku i plany rozwoju na 2025

Miniony rok był dla branży budowlanej wymagający - zarówno...

Creotech ma umowę z ESA na opracowanie komponentów satelitarnej komunikacji 5G

Creotech Instruments SA, notowany na GPW czołowy gracz na...

Diagnostyka S.A. z prospektem zatwierdzonym przez KNF

Komisja Nadzoru Finansowego zatwierdziła Prospekt Diagnostyka S.A. („Diagnostyka”, „Spółka”,...

Może Cię zainteresować

Polecane kategorie