niedziela, 27 kwietnia, 2025

Jak digitalizacja zmienia branżę spożywczą? ALDI stawia na platformę FlowDog

Biuro Tłumaczeń OnlineBiuro Tłumaczeń Online

Popularna sieć dyskontów spożywczo-przemysłowych ALDI zdecydowała się na unowocześnienie organizacji i wdrożenie narzędzia do automatyzacji procesów biznesowych. Wybór padł na platformę FlowDog. Pozytywne zmiany mogą odczuć zarówno pracownicy firmy, jak i klienci.

FlowDog to innowacyjna platforma i aplikacja do zarządzania oraz optymalizacji procesów biznesowych. Za pomocą rozwiązań webowych i mobilnych automatyzuje powtarzalne zadania w firmach. Narzędzie analizuje, podejmuje decyzje i przekazuje informacje do właściwych osób zaangażowanych w zadania. Monitorując przy tym cały proces, wyciąga wnioski i tworzy zestawienia oraz raporty, umożliwiając podejmowanie dobrych decyzji.

Na zlecenie ALDI FlowDog przygotował moduły dotyczące serwisu, reklamacji oraz delegacji. Celem było przede wszystkim usystematyzowanie pracy, co bezpośrednio przełożyło się na wzrost efektywności i redukcję błędów.

–  Każdy z nas jest w stanie wyobrazić sobie, jak istotna dla funkcjonowania sklepu jest sprawna infrastruktura, np. lodówki, wózki paletowe czy kasy. Ze względu na dużą elastyczność FlowDoga, moduły zostały dopasowane do branży i specyfiki działalności klienta z bardzo dużą dokładnością – mówi Aneta Gańko, Dyrektorka Działu Wdrożeń z FlowDog. – Moduł serwisowy daje możliwość szybkiego zgłoszenia ewentualnych usterek sprzętu. Każdy rodzaj wyposażenia ma inne, określone kategorie, np. w przypadku chłodni będzie to temperatura. Zgłoszenia zostały podzielone na krytyczne i niekrytyczne, by nadać odpowiedni kanał akceptacji. Wszystkie działania są raportowane. FlowDog pilnuje też ustalonego czasu na reakcję i podjęcie zgłoszenia przez serwis. Dzięki temu personel sklepów ALDI może szybko i sprawnie redukować ewentualne usterki, co ma bezpośrednie przełożenie na jakość obsługi klienta.

Pozytywne zmiany dostrzegą również klienci korzystający z procesu reklamacji oraz pracownicy zgłaszający delegacje.

ALDI powstało jako firma rodzinna, by stać się jedną z największych sieci marketów na świecie – mówi Iga Boszko, Kierownik Działu Wyposażenia i Systemów Sklepowych. – W Polsce mamy ponad 300 sklepów i zatrudniamy kilka tysięcy pracowników. W tak dużej organizacji, digitalizacja i usprawnienie procesów są niezbędne. FlowDog spełnił nasze oczekiwania z nawiązką. Dużym atutem narzędzia jest jego elastyczność i możliwość uzupełniania o kolejne moduły, dostosowane do naszych potrzeb. Po wdrożeniu narzędzia mamy pozytywny feedback zarówno od pracowników, jak i klientów, co utwierdza nas w słuszności podjętej decyzji. Nowoczesne narzędzia są niezbędne dla firmy, która prowadzi tak dynamiczną ekspansję jak my, planując wzrost o ok. 60 sklepów w ciągu roku.

Autor/źródło
Disclaimer: Informacje zawarte w niniejszej publikacji służą wyłącznie do celów informacyjnych. Nie stanowią one porady finansowej lub jakiejkolwiek innej porady, mają charakter ogólny i nie są skierowane do konkretnego adresata. Przed skorzystaniem z informacji w jakichkolwiek celach należy zasięgnąć niezależnej porady.

Popularne w tym tygodniu

ZPPHiU: Brak transparentności kosztów wspólnych w centrach handlowych uderza w najemców

Związek Polskich Pracodawców Handlu i Usług (ZPPHiU) wskazuje, że...

Moda w cieniu ceł i zmian geopolitycznych. Kto zyska, a kto straci w globalnym łańcuchu dostaw?

Świat mody odchodzi od produkcji w Chinach, ale na...

Podobne tematy

Kierunki rozwoju spożywczych sieci handlowych w Polsce

Po erze supermarketów i hipermarketów sklepami pierwszego wyboru Polaków...

EDP w Polsce z ponaddwukrotnym wzrostem zakontraktowanej mocy

W 2023 roku polscy przedsiębiorcy konsekwentnie stawiali na zrównoważony...

Vollmart: Przyszłość dostępnych cenowo zakupów rozkwita w Polsce

W obliczu rosnących cen i niepewności gospodarczej, polscy konsumenci...

CPS GfK: Polacy pokochali marki własne

Rynek marek własnych w polskiej branży FMCG jest już...

Może Cię zainteresować

Polecane kategorie