środa, 18 czerwca, 2025

Vollmart: Przyszłość dostępnych cenowo zakupów rozkwita w Polsce

Biuro Tłumaczeń OnlineBiuro Tłumaczeń Online

W obliczu rosnących cen i niepewności gospodarczej, polscy konsumenci otrzymali nowego sojusznika w walce o wartość ich pieniądza – sieć hard dyskontów Vollmart. Pod egidą Polskiej Grupy Kapitałowej Brand Distribution Group, Vollmart zapowiada dynamiczną ekspansję na krajowym rynku detalicznym, dając wyraźny sygnał, że czas wysokich cen dobiegł końca.

Filozofia prostoty i efektywności

Wiktor Sawosz, Założyciel i Prezes Zarządu Brand Distribution Group
Wiktor Sawosz, Założyciel i Prezes Zarządu Brand Distribution Group

Vollmart to nie tylko kolejny gracz na arenie supermarketów, to rewolucja w myśleniu o zakupach spożywczych. Odrzucając kosztowne strategie marketingowe i zbędne wyposażenie sklepowe, sieć stawia na to, co dla klientów jest najważniejsze – niskie ceny. „Nasza polityka jest prosta. Zamiast inwestować w reklamę, skupiamy się na tym, by oferować niższe ceny, nawet o 20% w porównaniu do konkurencji,” wyjaśnia Wiktor Sawosz, Założyciel i Prezes Zarządu Brand Distribution Group.

Szeroki asortyment, konkurencyjne ceny

Armen Papazjan, CEO Brand Distribution Group
Armen Papazjan, CEO Brand Distribution Group

W Vollmart, konsument znajdzie produkty znanych marek, które są w stanie konkurować cenami dzięki potędze globalnej sieci dystrybucyjnej Brand Distribution. „Nasze działania na skalę światową pozwalają na pozyskanie markowych produktów w niższych cenach, co bezpośrednio przekłada się na ofertę naszych sklepów,” podkreśla Armen Papazjan, CEO Brand Distribution Group.

Ekspansja na polskim rynku

Z pięcioma sklepami działającymi w strategicznych punktach Polski, w tym w Częstochowie czy Ostrowcu Świętokrzyskim, Vollmart nie zwalnia tempa. Planuje otwarcie kolejnych trzech placówek w bieżącym roku oraz dodatkowych 12 w roku 2024. To świadczy o silnej pozycji sieci oraz o zaufaniu, jakim obdarzają ją polscy klienci.

Hard Dyskont: model na kryzysowe czasy

Koncepcja hard dyskontów nie jest nowa. U swych źródeł w latach 60. XX wieku, sieci takie jak Aldi i Lidl zrewolucjonizowały europejski rynek detaliczny. Vollmart wpisuje się w tę tradycję, dostosowując sprawdzony model do współczesnych realiów i potrzeb polskiego konsumenta.

Autor/źródło
Disclaimer: Informacje zawarte w niniejszej publikacji służą wyłącznie do celów informacyjnych. Nie stanowią one porady finansowej lub jakiejkolwiek innej porady, mają charakter ogólny i nie są skierowane do konkretnego adresata. Przed skorzystaniem z informacji w jakichkolwiek celach należy zasięgnąć niezależnej porady.

Popularne w tym tygodniu

Formative rusza po startupy

Fundusz Formative, który wystartował na początku kwietnia br., poinformował...

White Stone: wzrost w sektorze mieszkaniowym i co-livingowym. Zysk przekroczył 26 mln zł

Grupa White Stone Development stabilnie rośnie w segmencie mieszkaniowym...

Zakończono montaż próbny nowego budynku Polskiej Stacji Antarktycznej

W maju zakończono montaż próbny nowego budynku głównego Polskiej...

Sieć Froo rośnie w siłę. Żabka ma już 100 sklepów w Rumunii

Froo, stworzona przez Grupę Żabka sieć sklepów modern convenience,...

ORLEN z rekordowym wsparciem na inwestycje w wodór – 1,7 mld zł z KPO na programy Green H2 i Hydrogen Eagle

Grupa ORLEN otrzymała 1,7 mld zł bezzwrotnego dofinansowania z...

Podobne tematy

Biedronka kontra Lidl: Polacy czekają na świąteczne promocje i walczą o każdy grosz

Aż 53,5% Polaków oczekuje zaostrzonej walki cenowej pomiędzy dyskontami...

Podwyżki cen ładowania aut elektrycznych – gdzie jest najtaniej, a gdzie drożej?

Operatorzy po raz kolejny dokonują korekt swoich cenników. W...

PKB Inwest Budowa sprzedaje dwa parki handlowe

Dwa nowo wybudowane i oddane do użytku w listopadzie...

Aż 44 proc. polskich przedsiębiorczyń korzysta lub chce zacząć korzystać z AI w codziennej pracy

Aż 29 proc. polskich przedsiębiorczyń chciałoby rozszerzyć działalność o...

Polacy chcą niskich cen, ale oczekują też radości z zakupów i nowoczesnych technologii

Wyniki najnowszego badania OC&C Retail Proposition Index 2024 wskazują,...

Może Cię zainteresować

Polecane kategorie