FIRMYVollmart: Przyszłość dostępnych cenowo zakupów rozkwita w Polsce

Vollmart: Przyszłość dostępnych cenowo zakupów rozkwita w Polsce

Vollmart: Przyszłość dostępnych cenowo zakupów rozkwita w Polsce

W obliczu rosnących cen i niepewności gospodarczej, polscy konsumenci otrzymali nowego sojusznika w walce o wartość ich pieniądza – sieć hard dyskontów Vollmart. Pod egidą Polskiej Grupy Kapitałowej Brand Distribution Group, Vollmart zapowiada dynamiczną ekspansję na krajowym rynku detalicznym, dając wyraźny sygnał, że czas wysokich cen dobiegł końca.

Filozofia prostoty i efektywności

Wiktor Sawosz, Założyciel i Prezes Zarządu Brand Distribution Group
Wiktor Sawosz, Założyciel i Prezes Zarządu Brand Distribution Group

Vollmart to nie tylko kolejny gracz na arenie supermarketów, to rewolucja w myśleniu o zakupach spożywczych. Odrzucając kosztowne strategie marketingowe i zbędne wyposażenie sklepowe, sieć stawia na to, co dla klientów jest najważniejsze – niskie ceny. „Nasza polityka jest prosta. Zamiast inwestować w reklamę, skupiamy się na tym, by oferować niższe ceny, nawet o 20% w porównaniu do konkurencji,” wyjaśnia Wiktor Sawosz, Założyciel i Prezes Zarządu Brand Distribution Group.

Szeroki asortyment, konkurencyjne ceny

Armen Papazjan, CEO Brand Distribution Group
Armen Papazjan, CEO Brand Distribution Group

W Vollmart, konsument znajdzie produkty znanych marek, które są w stanie konkurować cenami dzięki potędze globalnej sieci dystrybucyjnej Brand Distribution. „Nasze działania na skalę światową pozwalają na pozyskanie markowych produktów w niższych cenach, co bezpośrednio przekłada się na ofertę naszych sklepów,” podkreśla Armen Papazjan, CEO Brand Distribution Group.

Ekspansja na polskim rynku

Z pięcioma sklepami działającymi w strategicznych punktach Polski, w tym w Częstochowie czy Ostrowcu Świętokrzyskim, Vollmart nie zwalnia tempa. Planuje otwarcie kolejnych trzech placówek w bieżącym roku oraz dodatkowych 12 w roku 2024. To świadczy o silnej pozycji sieci oraz o zaufaniu, jakim obdarzają ją polscy klienci.

Hard Dyskont: model na kryzysowe czasy

Koncepcja hard dyskontów nie jest nowa. U swych źródeł w latach 60. XX wieku, sieci takie jak Aldi i Lidl zrewolucjonizowały europejski rynek detaliczny. Vollmart wpisuje się w tę tradycję, dostosowując sprawdzony model do współczesnych realiów i potrzeb polskiego konsumenta.

NAJNOWSZE ARTYKUŁY

- Reklama -Osteopatia Kraków

POLECAMY

chiny

Chiny: od „cudownego wzrostu” do nowej rzeczywistości

0
Chiny potrzebują nowych źródeł wzrostu – sektor nieruchomości: od bohatera do zera, spowolnienie inwestycji zagranicznych (w grę wchodzą zarówno krótkoterminowe czynniki taktyczne, jak i długoterminowe czynniki strukturalne) Popyt zagraniczny: rola Chin jako krytycznego...