wtorek, 15 kwietnia, 2025

Żabka chce mieć 11000 sklepów w 2024 roku

Biuro Tłumaczeń OnlineBiuro Tłumaczeń Online

Już 9000 franczyzobiorców prowadzi swoje lokalne biznesy pod szyldem Żabki. Różnorodność i wyjątkowość franczyzobiorców są siłą sieci. Dzięki nim oferta Żabki dostępna jest niemal w każdym zakątku Polski, również w niewielkich miejscowościach. W zeszłym roku sieć Żabka uruchomiła ponad 1000 nowych sklepów, w tym 130 z nich w miejscowościach liczących poniżej 50 000 mieszkańców. Przedsiębiorcy rozwijający swój biznes z Żabką w małych miejscowościach i na terenach wiejskich mogą liczyć na dodatkowe wsparcie sieci. Jednym z oferowanych rozwiązań jest program „Auto na start”, który zapewnia samochód umożliwiający dojazd do placówki. Program ten jest skierowany do przedsiębiorców prowadzących sklepy w miejscowościach liczących do 30 tys. osób lub mieszkających na co dzień w innych lokalizacjach. Dodatkowym benefitem jest pakiet relokacyjny, czyli comiesięczne wsparcie finansowe dla franczyzobiorców, którzy decydują się na przeprowadzkę, aby otworzyć sklep w miejscowości do 50 tys. mieszkańców.

– Z punktu widzenia Grupy Żabka, drugie półrocze to silna koncentracja po pierwsze na dalszym dynamicznym rozwoju sieci i po drugie inwestycjach w doświadczenia zakupowe klienta – powiedział serwisowi eNewsroom.pl podczas Retal Trends 2024 Przemysław Kijewski, Dyrektor ds. operacyjnych Żabka Polska. – Mówiąc o pierwszym aspekcie, z całą pewnością chcemy utrzymać tempo rozwoju. Tak, jak wspominaliśmy już wielokrotnie, chcemy otworzyć ponad 1000 sklepów również w roku 2024 – by w czwartym kwartale tego roku móc celebrować i świętować otwarcie sklepu numer 11000. Druga, niezwykle istotna rzecz – to inwestycje w klienta. Rozpoczęliśmy już takie działania w roku ubiegłym – będziemy kontynuować je również w drugiej połowie bieżącego roku. Mam na myśli ofertę dań prosto z pieca – a więc koncentrujemy się na rozszerzaniu tej oferty, dokładaniu kolejnych sklepów – tak, aby przekroczyć 7000 sklepów z ofertą przekąsek na ciepło. Mamy w sprzedaży frytki, burgery czy kultowe Chrupboxy z Żabki. Nasz cel to silny fokus na kliencie, doskonałe zrozumienie go potrzeb. To są elementy, na których będziemy skupiać się w drugiej połowie roku – prognozuje Przemysław Kijewski.

Autor/źródło
Disclaimer: Informacje zawarte w niniejszej publikacji służą wyłącznie do celów informacyjnych. Nie stanowią one porady finansowej lub jakiejkolwiek innej porady, mają charakter ogólny i nie są skierowane do konkretnego adresata. Przed skorzystaniem z informacji w jakichkolwiek celach należy zasięgnąć niezależnej porady.

Popularne w tym tygodniu

ORLEN rozwija sieć stacji wodorowych. Do 2030 roku powstanie ponad 40 HRS

Do dwóch ogólnodostępnych stacji tankowania wodoru, jakie ORLEN otworzył...

Nowa strategia Highlander Enterprise: kosmetyki, odzież UV i grafen

Highlander Enterprise S.A. (wcześniej Advanced Graphene Products S.A.) przyjął...

Columbus Energy realizuje kolejną transzę sprzedaży farm fotowoltaicznych do GoldenPeaks Capital

Grupa Columbus Energy, zgodnie z umową, zrealizowała drugą transzę...

KRAM Investment rozpoczyna realizację Parku Handlowego Bratian i uruchamia pre-kampanię inwestycyjną

KRAM Investment wybrał generalnego wykonawcę budowy Parku Handlowego Bratian...

GK Murapol po I kwartale 2025 r.

GGrupa Murapol utrzymała stabilny poziom sprzedaży i przekazań lokali...

Podobne tematy

ORLEN odkrył nowe złoże gazu w Wielkopolsce

Niemal ćwierć miliarda metrów sześciennych gazu ziemnego wynoszą zasoby...

AFIR: Nowe wyzwania dla infrastruktury ładowania w Polsce

Zgodnie z AFIR, którego przepisy zaczęły być stosowane...

Automaty paczkowe kluczowym elementem strategii firm e-commerce

Według raportu „E-commerce w Polsce 2024”, opublikowanego przez Gemius,...

ORLEN odzyskuje zaufanie Norges Bank i znika z listy obserwacyjnej

W wyniku działań naprawczych podjętych przez obecny Zarząd, ORLEN...

Budżet państwa to iluzja? Ponad 150 instytucji działa poza ustawą budżetową

Polska „funduszowa” ma się świetnie. Z każdym kolejnym rządem...

Stéphane Séjourné z wizytą w Grupie Przemysłowej Baltic – rozmowy o przyszłości europejskiego przemysłu offshore

6 lutego 2025 roku Stéphane Séjourné, Wiceprzewodniczący Komisji Europejskiej...

Marketing sensoryczny w metawersie: Czy wirtualne zakupy mogą angażować wszystkie zmysły?

Nowe technologie, takie jak wirtualna (VR) i rozszerzona rzeczywistość...

Może Cię zainteresować

Polecane kategorie