poniedziałek, 14 kwietnia, 2025

One2tribe SA realizuje kamienie milowe rozwoju spółki

Biuro Tłumaczeń OnlineBiuro Tłumaczeń Online

Cele rozwojowe, sprzedażowe i operacyjne, to działania, które w ostatnim czasie zrealizowała notowana na NewConnect spółka One2tribe. Właściciel platformy Tribeware osiągnął kluczowe kamienie milowe zawarte w strategii rozwoju firmy na lata 2023-2026. Ponadto spółka technologiczna wystartowała z przestrzenią co-workingową w jednym z krajów Europy Zachodniej, a także negocjuje kontrakty z firmami z branży paliwowej, kosmetycznej oraz e-commerce.

Już po trzech miesiącach od opublikowania strategii zrealizowaliśmy strategiczne cele, które założyliśmy sobie w tym okresie. Z celów rozwojowych najważniejszym punktem była integracja LLM z platformą Tribeware i stworzenie niezależnego narzędzia, które zamierzamy komercjalizować w tym roku. Z operacyjnych, możemy wyróżnić szerokie zastosowanie AI w konsultingu, a cele sprzedażowe stanowi kampania na rynkach zagranicznych (głównie rynek niemiecki oraz kraje skandynawskie) – informuje Radosław Sosnowski, prezes zarządu One2tribe SA. – W ostatnim czasie zdecydowaliśmy się na utworzenie przestrzeni co-workingowej w Factory Berlin, która nam da ekspozycję na rynek w Niemczech, a w kolejnych etapach planujemy stworzyć niewielki zespół lokalny. Na pewno pomoże to One2tribe zaznaczyć tam swoją obecność i być bliżej klientów z tego rynku – dodaje Radosław Sosnowski.

One2tribe w znacznym stopniu opiera swoją strategię na dynamicznie rosnącym rynku oraz zastosowaniu sztucznej inteligencji i maszynowego uczenia. Dzięki rozwojowi tych elementów spółka chce zwiększyć dynamikę ekspansji międzynarodowej. W maju 2023 r. One2tribe uruchomiło wspólnie z zewnętrznym partnerem kanał Global Outbound, który wygenerował ponad 30 nowych kontaktów z potencjalnymi klientami, z których kilkunastu jest procesach ofertowania.  Spółka równocześnie intensywnie pracuje nad pozyskiwaniem klientów na polskim rynku. Wcześniej One2tribe SA informowała o rozszerzeniu współpracy z IKEA, a aktualnie jest na etapie zaawansowanych rozmów o kontraktach z firmami m.in. z branży paliwowej, kosmetycznej i e-commerce.

Zwiększenie przychodów z licencji produktu z zagranicy, wykorzystanie narzędzi AI w każdym procesie w firmie oraz nowe kierunki rozwoju platformy Tribeware to główne elementy strategii ogłoszonej przez One2tribe w kwietniu tego roku. Jednym z jej punktów było zaimplementowanie wizji „All AI Company”, dzięki której wdrożenia są wspierane przez sztuczną inteligencję w firmie. Oznaczało to między innymi automatyczne tworzenie zadań i scenariuszy dla pracowników (użytkowników systemu) za pomocą technologii takich, jak popularne duże modele językowe (LLM – Large Language Model). Integracja wspomnianego LLM zaowocowała osobnym narzędziem do tworzenia materiałów edukacyjnych za pomocą AI. One2tribe jeszcze w tym roku planuje wprowadzić na rynek narzędzie o roboczej nazwie AI Content Assistant – narzędzie wspierające trenerów, edukatorów i menadżerów w przygotowywaniu treści szkoleniowych. Pozwoli ono, na podstawie dokumentów firmowych (pliki, szkolenia, wiedza pochodząca od pracowników) na przygotowywanie materiałów takich, jak: streszczenia, quizy, testy czy inne materiały szkoleniowe.

Prace integracyjne pozwoliły na uzyskanie szerszych możliwości narzędzia, np. w działaniach marketingowych. Wersja Beta jest w fazie testów z naszymi klientami i wyniki są niezwykle obiecujące. Już po pierwszych testach zauważyliśmy taką potrzebę u globalnych klientów i potencjał komercjalizacji na konkretnych rynkach. – mówi Wojciech Ozimek, wiceprezes zarządu One2tribe SA. – Tak jak zapowiadaliśmy wcześniej, chcemy cyklicznie rozliczać się z realizacji zadań, aby nasi inwestorzy posiadali aktualną wiedzę o stanie faktycznym – dodaje Ozimek.

One2tribe oferuje narzędzia do zarządzania wydajnością i motywowania pracowników, wykorzystując dane i algorytmy, a także rozwiązania psychologii behawioralnej. Głównym produktem firmy jest platforma Tribeware, która łączy w sobie funkcje planowania i przydzielania zadań, pracownikom i kontrolowanie ich realizacji oraz system e-commerce do dystrybucji nagród. Z aplikacji o cechach systemu motywacyjnego korzysta obecnie ponad 80 tys. użytkowników na 7 rynkach (Polska i kraje arabskie). Są to głównie firmy z branży sprzedaży detalicznej (retail), farmaceutycznej oraz finansowej. Wśród największych klientów można wyróżnić takie marki jak Lidl, IKEA, Sanofi, Bayer, Play czy Vision Express.

Autor/źródło
Disclaimer: Informacje zawarte w niniejszej publikacji służą wyłącznie do celów informacyjnych. Nie stanowią one porady finansowej lub jakiejkolwiek innej porady, mają charakter ogólny i nie są skierowane do konkretnego adresata. Przed skorzystaniem z informacji w jakichkolwiek celach należy zasięgnąć niezależnej porady.

Popularne w tym tygodniu

100 mln euro dla 100 polskich startupów. Paweł Dobosz uruchamia fundusz inwestycyjny Formative

Sto milionów euro – tyle w ciągu trzech lat...

ORLEN rozwija sieć stacji wodorowych. Do 2030 roku powstanie ponad 40 HRS

Do dwóch ogólnodostępnych stacji tankowania wodoru, jakie ORLEN otworzył...

KRAM Investment rozpoczyna realizację Parku Handlowego Bratian i uruchamia pre-kampanię inwestycyjną

KRAM Investment wybrał generalnego wykonawcę budowy Parku Handlowego Bratian...

Mex Polska SA z 12% wzrostem przychodów w 2024 roku. Spółka stawia na ekspansję i optymalizację

Mex Polska zgodnie z prognozami, zamyka 2024 rok z...

Stopklatka i Zoom TV napędzają wyniki Grupy Kino Polska w 2024 roku

W 2024 r. Grupa Kino Polska wypracowała przychody...

Podobne tematy

Social commerce i AI: duet, który rządzi zakupami pokolenia Z

Pokolenie Z rewolucjonizuje handel, przenosząc swoje zakupy do mediów...

Raport IdoSell: Kiedy warto promować sklep online, żeby zwiększyć sprzedaż?

Konsumenci coraz chętniej korzystają z oferty e-sklepów – dopasowując...

Gigantyczne koszty regulacji uderzają w polski e-commerce

Zmiany w przepisach podatkowych i celnych to dziś jedno...

Podwyżki cen ładowania aut elektrycznych – gdzie jest najtaniej, a gdzie drożej?

Operatorzy po raz kolejny dokonują korekt swoich cenników. W...

Automaty paczkowe kluczowym elementem strategii firm e-commerce

Według raportu „E-commerce w Polsce 2024”, opublikowanego przez Gemius,...

Griffin Capital Partners otwiera biuro w Niemczech

Griffin Capital Partners (GCP), największy prywatny inwestor oraz firma...

Polska i świat w obliczu zmian klimatu: co mówią dane z 2024 roku?

Wszystko wskazuje na to, że styczeń 2025 roku będzie...

Transport w cieniu kryzysu: Eksperci oceniają sytuację i prognozy na 2025 rok

Eksperci zgodnie przyznali, że ubiegły rok był trudny. Choć...

Może Cię zainteresować

Polecane kategorie