KATEGORIA

HANDEL

- Reklama-Biuro Tłumaczeń 123

Branża handlowa najbardziej dotknięta przez ransomware

Branża handlowa najczęściej ze wszystkich doświadcza ataków ransomware. Według analizy ekspertów firmy Sophos, aż 44% należących do niej firm doświadczyło w ostatnim roku cyberataku,...

Polskie MŚP dopiero na początku drogi do online? Biznesowe postanowienia noworoczne

W związku ze zmianami wywołanymi pandemią, w ciągu ostatnich dwóch lat mocno nagłaśniano rosnące znaczenie obecności biznesu w sieci - ludzie otworzyli się na...

Nowa generacja sprzedaży bezpośredniej – phygital marketing

Pandemia koronawirusa SARS-Cov-2 spowodowała wiele zmian w branży sprzedaży bezpośredniej. Brak możliwości spotkań przyczynił się do wzrostu sprzedaży internetowej. Jedną z głównych wartości branży...

Jak nie dać się oszukać podczas świątecznych zakupów?

W ubiegłym roku aż 64 proc. polskich konsumentów zadeklarowało, że kupi online przynajmniej jeden prezent gwiazdkowy. Zakupy przez internet to nie tylko...

Dynamika rozwoju sektora e-commerce. Prognoza na 2022

Rynek e-commerce w Polsce z roku na rok notuje intensywne wzrosty, jednak dwa ostatnie lata były pod tym względem wyjątkowe. Pandemia dodatkowo przyspieszyła jego...

Czarny Piątek działa. Zaangażowanie kupujących rośnie o 37 proc., wzrosty sprzedaży nawet o 64 proc.

Popularny Black Friday, czyli Czarny Piątek oraz poprzedzające i następujące po nim dni pełne rabatów i akcji promocyjnych są opłacalne dla sklepów - tak...

Emocje na zakupach – każdy produkt może pobudzić minimalnie dwa zmysły

Marketing sensoryczny to działania oddziałujące na zmysł dotyku, węchu, smaku, słuchu oraz wzroku. Każdy produkt, może pobudzić minimalnie dwa zmysły, a część z nich...

Plaga fałszywych sklepów przed Black Friday

Przypadające w ostatni weekend listopada dni Black Friday oraz Cyber Monday rozpoczynają sezon na świąteczne zakupy. Od tego momentu, aż do Bożego Narodzenia, sklepy...

Na co zwracać uwagę przy zakładaniu e-sklepu

Krajowy rynek e-commerce prężnie się rozwija - według wskazań PwC w 2020 roku liczba polskich sprzedawców internetowych wyniosła 150 tysięcy, z czego 80 tysięcy...

Cyfrowy Poniedziałek symbolicznie wypiera Czarny Piątek

Według szacunków zebranych w oparciu o dane z europejskiego i północnoamerykańskiego rynku, już 82 proc. konsumentów planuje skorzystać z cyfrowych promocji w ramach Cyber...

Raport EFL: boty zdominują handel, a roboty produkcję

41% firm MŚP korzysta w swojej działalności z robotów cyfrowych, 30% z botów, a 18% z robotów przemysłowych. W perspektywie najbliższych 5 lat zdecydowanie...

Średnia siła nabywcza Europejczyka to ponad 8000 euro

W 2021 r. średnia siła nabywcza przypadająca na mieszkańca w Europie wynosi 15 055 euro. Jednak wśród 42 krajów objętych badaniem ta kwota jest...

Cyfryzacja uwalnia uśpione moce firm B2B

W USA firmy, których klientami są inne firmy już kilkanaście procent swoich produktów i usług sprzedają w internecie. Jego udział w sprzedaży rośnie w...

Zakupy w sieci coraz bardziej niebezpieczne

77% internautów kupuje online. Oznacza to wzrost w stosunku do ubiegłego roku o 4 p.p. – wynika z najnowszego badania „E-commerce w Polsce”. Co...

W tym roku obniżki na „Black Friday” i inne wyprzedaże niskie jak nigdy

Rabaty, promocje, święta. Dla konsumentów robiących zakupy w sieci to niemal synonimy. Szczególnie gdy do tej listy dodamy „Black Friday” czy „Cyber Monady”, czyli...

Black Friday doskonałą „okazją” nie tylko dla konsumentów. Złodzieje zacierają ręce, zwłaszcza na towary luksusowe

Przedświąteczna zakupowa gorączka rozpocznie się już w ostatni weekend listopada. Słynny piątek to czas bardzo aktywnego „polowania” na promocje i atrakcyjne wyprzedaże. Nie tylko...

Efektywna strategia sprzedaży oparta o narzędzia marketingu online

W ciągu ostatnich dwunastu miesięcy w sieci pojawiło się 257 milionów nowych użytkowników. To oznacza 257 mln potencjalnych klientów. Internet nie tylko udostępnił firmom...

Sztuczna inteligencja zmieni handel i to szybciej niż nam się wydaje

Gartner przewiduje, że do 2025 roku co drugi pracownik umysłowy będzie codziennie korzystać z wirtualnego asystenta. Dla porównania w 2019 na chwilę przed cyfrowym...

Jak zmieniły się zwyczaje zakupowe Polaków po lockdownach?

Choć pandemia się jeszcze nie skończyła, już dziś jesteśmy w stanie badać pierwsze skutki, które wywołała. Zarówno na poziomie międzynarodowym, jak i krajowym. Firma...

Jak wygląda rynek e-commerce u naszych sąsiadów?

Ostatni rok przyspieszył procesy digitalizacji we wszystkich dziedzinach naszego życia, zarówno pod względem prywatnym, jak i zawodowym. Dzięki temu, w spektakularnym tempie rozrósł się...

Pół sekundy do klienta – transformacja e-commerce wg ekspertów

Prowadzenie biznesu w e-commerce bez mierzenia i badania jego kluczowych elementów można porównać do chodzenia z zamkniętymi oczami. Pole bitwy o klienta jeszcze nigdy...

Już dziś obserwujemy kilkunastoprocentowy wzrost cen alkoholi

Dane M/platform za wrzesień 2021 nieubłaganie potwierdzają wzrost cen dla większości kategorii spożywczych i napojowych. Mimo notowanej ponownie rosnącej liczby zachorowań, nie powróciliśmy do...

Kosztowne odwiedziny na cmentarzach. Rynek świec i zniczy w oczekiwaniu na 1 listopada

W tym roku za świece i znicze zapłacimy więcej. Od początku tego roku, do pierwszej dekady października, cena parafiny świecowej wzrosła z 900 euro...

Black Friday sam się nie zrobi. Sprzedawcy walczą o wynik już teraz

Czy podczas Czarnego Piątku wystarczy poczekać na klienta, który sam do nas przyjdzie zwabiony magią wyprzedaży, czy może w listopadzie sprzedawca musi starać się...

Wyzwania branży e-commerce w czasach skoków zakupowych

Sklepy internetowe w Polsce w czasie lockdownów przeżyły prawdziwy szturm. Często nadwyrężył on ich możliwości technologiczne, powodując przestoje w działaniu. Czy są przygotowane na...

AliExpress otwiera hub logistyczny w pobliżu Łodzi

AliExpress, globalna platforma handlu internetowego, należąca do Alibaba Group, ogłosiła, że pierwsze samodzielne centrum logistyczne w Polsce zostało ukończone i rozpocznie działalność. Hub logistyczny powstał we współpracy z Cainiao, ramieniem logistycznym platformy....

Trwa transformacja centrów handlowych, coraz częściej stawiają na coworking

Ostatnie miesiące mocno zweryfikowały zarówno sposób funkcjonowania jak i przeznaczenie centrów handlowych. Jednym z wiodących rozwiązań na rynku nieruchomości retail jest transformacja przestrzeni, między...

Alkohol coraz częściej „znika” z półek polskich sklepów

To dlatego, że mowa tutaj o coraz częstszych kradzieżach w tradycyjnych sklepach, w tym szczególnie tych wielkopowierzchniowych. W całej Europie, sprzedawcy z tytułu kradzieży...

Co piąty kupujący online spotkał się z oszustwem – prawie 70% z nich nie otrzymało zamówienia

Już 57% polskich konsumentów chętniej wybiera zakupy online zamiast wyprawy do stacjonarnego sklepu. Rosnąca popularność e-zakupów nie idzie jednak w parze ze świadomością zabezpieczeń...

ALDI z usługami pocztowymi otwarty także we wszystkie niedziele

Od 3 października wybrane sklepy sieci ALDI zostaną otwarte we wszystkie niedziele. Sieć stopniowo będzie dołączać kolejne lokalizacje. Otwarte sklepy dzięki współpracy ALDI z...

Technologie i marketing w branży e-commerce – wyzwania i trendy 2021

W ostatnim czasie platformy sprzedażowe doświadczały wielu wyzwań w wykorzystaniu swojej infrastruktury technologicznej. Blisko 80 proc. sklepów internetowych dostrzegło istotne problemy w tym obszarze...

W Polsce działa już 51 tys. sklepów internetowych, jednak ¾ z nich ma problemy finansowe

W połowie września liczba e-sklepów zarejestrowanych w Polsce wyniosła 51 tys. - niemal 14 proc. więcej niż pod koniec ubiegłego roku. Jednak ¾ z...

Boom na e-commerce w Azji. Tamtejsze firmy myślą o ekspansji na Polskę?

Gospodarka azjatycka zdecydowanie stawia na e-commerce. Do Chin czy Japonii doszlusowują kraje Azji Południowo-Wschodniej, które były do tej pory w cieniu kontynentalnych liderów. Do...

Lojalni klienci są warci aż 22 razy więcej

Cenna wiadomość dla sprzedawców: wartość jednego klienta, który jest lojalny, jest równa wartości 22 klientów, którym dana marka czy sklep jest obojętna. Upside, firma specjalizująca...

Dlaczego nikt nie kupuje mojej marki?

Stworzenie dobrze sprzedającej się marki produktów to droga z wieloma  zakrętami, na których łatwo się wykoleić. W większości przypadków odcinek, który jest najbardziej stromy...

Handel broni się przed bankructwem

Według Monitora Sądowego i Gospodarczego do końca sierpnia 2021 roku wszczęto w Polsce 1269 postępowań restrukturyzacyjnych. Wśród branż, które najczęściej wybierały restrukturyzację był handel...

Rynkowe wyzwania i trendy w e-handlu. E-commerce rośnie w siłę w zawrotnym tempie

Lockdown wywołany przez pandemię wiosną ubiegłego roku zasadniczo wzmocnił branżę e-commerce, która i tak do tego czasu notowała dynamiczne wzrosty. Społeczna izolacja stworzyła jednak...

Zamiast do restauracji, to do Biedronki albo Dino? Polski turysta zdecydowanie zmienił swoje nawyki wakacyjne

Czy sezon wakacyjny okazał się dobrym czasem odbicia dla branży gastronomicznej? Eksperci mają wątpliwości o czym może świadczyć m.in. opinia Tatrzańskiej Izby Gospodarczej, której...

Handel 2021: kto wciąż utrzymuje się na fali, a kto zaczął tracić?

Opracowany właśnie przez firmę Medallia – raport The Future of Retail Consumer Behavior nakreśla trendy, które kształtować będą oblicze branży retail w najbliższej przyszłości....

Nowe wyzwanie Amazona. Bez nowych magazynów nie będzie wzrostów

Amazon ogłosił nieco mniej korzystne wyniki w segmencie sprzedażowym niż można było oczekiwać. Zaowocowało to giełdowym spadkiem. O kryzysie nie ma jednak mowy. Wręcz...

Rynek rowerów i dwukołowych pojazdów elektrycznych – produkcja, sprzedaż oraz wymagania w logistyce

Do 2050 roku 70% światowej populacji będzie mieszkać w miastach. Wraz ze wzrostem tej liczby oraz świadomości zagrożenia zmianami klimatycznymi rośnie również zapotrzebowanie na...

Bąbelki wciąż na fali

Badania jednoznacznie pokazują, że koronawirus nie zatrzymał „apetytu Polaków na bąbelki”. Kategoria wciąż notuje wzrosty, w zeszłym roku aż o kilkanaście procent. Rozwijamy kulturę...

FPP: nie stać nas na kolejny lockdown

Federacja Przedsiębiorców Polskich (FPP) jako pierwsza organizacja przedsiębiorców apelowała o wprowadzenie przepisów, które ochronią gospodarkę przed kolejnym lockdownem. Minęło 14 dni, a rząd nie...

Jak analityka pozwala przewidzieć zachowania klientów? Wykorzystanie danych w branży e-commerce

Rozwój analityki i wykorzystania danych to najczęściej wskazywany priorytet marketingowy wg badania Forrester „The Future of Analytics”. 6 na 10 osób wymienia go wśród...

Zakupy wakacyjne Polaków – co króluje na liście must have?

Aż 37 proc. Polaków planujących wyjazd wakacyjny zamierza w związku z tym zakupić dodatkowe ubrania – wynika z najnowszego raportu Danae stworzonego we współpracy...

Tylko do 6 sierpnia 2021 r. można anulować covidowe prolongaty umów najmu

Najemcy centrów handlowych, którzy złożyli wynajmującym oferty przedłużenia umów najmu, będą mogli uchylić się od ich skutków prawnych. 23 lipca 2021 roku wchodzi w...

E-commerce w cieniu pandemii – ewolucja czy raczej rewolucja

Pandemia okazała się dobrym środowiskiem dla rozwoju e-handlu, który w wielu sytuacjach pociągnął za sobą cyfryzację biznesu i implementację wielu nowoczesnych technologii. Odporny na...

Pakiet e-commerce szansą na rozwój polskich sklepów internetowych

Nowe zasady rozliczania VAT weszły w życie z początkiem lipca tego roku. Nowelizacja ustawy „ukróciła” tanie zakupy na platformach e-commerce spoza UE, takich jak...

E-commerce napędza rozwój transakcji bezgotówkowych. Polacy będą coraz bardziej zbliżeniowi i mobilni

Z roku na rok będziemy coraz bardziej bezgotówkowi – wszystko przez pandemię, która przyspieszyła rozwój e-commerce, a także zamiłowanie Polaków do nowych rozwiązań w...

Czym wyróżnia się polski e-konsument?

Globalny rynek e-commerce w ostatnim czasie stał się prawdziwą potęgą. Jak podaje Statista w tym roku aż 2,14 miliarda osób będzie kupować online, a...

NAJNOWSZE ARTYKUŁY

Osteopatia Kraków
- Reklama -