KATEGORIA

HANDEL

- Reklama-Biuro Tłumaczeń 123

Jak analityka pozwala przewidzieć zachowania klientów? Wykorzystanie danych w branży e-commerce

Rozwój analityki i wykorzystania danych to najczęściej wskazywany priorytet marketingowy wg badania Forrester „The Future of Analytics”. 6 na 10 osób wymienia go wśród...

Zakupy wakacyjne Polaków – co króluje na liście must have?

Aż 37 proc. Polaków planujących wyjazd wakacyjny zamierza w związku z tym zakupić dodatkowe ubrania – wynika z najnowszego raportu Danae stworzonego we współpracy...

Tylko do 6 sierpnia 2021 r. można anulować covidowe prolongaty umów najmu

Najemcy centrów handlowych, którzy złożyli wynajmującym oferty przedłużenia umów najmu, będą mogli uchylić się od ich skutków prawnych. 23 lipca 2021 roku wchodzi w...

E-commerce w cieniu pandemii – ewolucja czy raczej rewolucja

Pandemia okazała się dobrym środowiskiem dla rozwoju e-handlu, który w wielu sytuacjach pociągnął za sobą cyfryzację biznesu i implementację wielu nowoczesnych technologii. Odporny na...

Pakiet e-commerce szansą na rozwój polskich sklepów internetowych

Nowe zasady rozliczania VAT weszły w życie z początkiem lipca tego roku. Nowelizacja ustawy „ukróciła” tanie zakupy na platformach e-commerce spoza UE, takich jak...

E-commerce napędza rozwój transakcji bezgotówkowych. Polacy będą coraz bardziej zbliżeniowi i mobilni

Z roku na rok będziemy coraz bardziej bezgotówkowi – wszystko przez pandemię, która przyspieszyła rozwój e-commerce, a także zamiłowanie Polaków do nowych rozwiązań w...

Czym wyróżnia się polski e-konsument?

Globalny rynek e-commerce w ostatnim czasie stał się prawdziwą potęgą. Jak podaje Statista w tym roku aż 2,14 miliarda osób będzie kupować online, a...

E-commerce jedzie na mobile’u?

Najnowsze prognozy PwC wskazują, że w ciągu najbliższych 5 lat rynek e-commerce w Polsce osiągnie wartość 162 mld zł. Oznacza to, że średnio w...

Nowa grupa klientów – cyfrowi nowicjusze

Dwa lata temu w Polsce blisko 5 mln osób nie korzystało z Internetu. Choć wciąż tysiące osób gubi się w cyfrowym labiryncie i określa siebie...

Zacznij planować akcje marketingową back to school już teraz. Sprawdź, od czego zacząć budowanie strategii.

Proces planowania kampanii marketingowej „back to school” jest złożony i wymaga pogłębionej analizy. Dostarczanie jednego spójnego (i skutecznego!) komunikatu w wielu kanałach nie jest...

Coraz większa konkurencja. Analogowe sklepy tracą klientów

Klienci nie wybaczają błędów. Niedawny upadek brytyjskiej sieci sklepów Debenhams jest tego najlepszym przykładem. Sklepy muszą dziś przeformułować sposób, w jaki komunikują się z klientami. Dotyczy to nie tylko tych działających wyłącznie online,...

Czerwcowe wyniki badania Nastrojów Handlu Tradycyjnego (NHT) świadczą o utrwaleniu optymizmu wśród przedsiębiorców prowadzących sklepy handlu tradycyjnego

Czerwcowe wyniki badania Nastrojów Handlu Tradycyjnego (NHT) świadczą o utrwaleniu optymizmu wśród przedsiębiorców prowadzących sklepy handlu tradycyjnego. Ocena respondentów ankiety przeprowadzonej w ramach M/platform...

Jak dotrzeć do e-konsumenta? Jak wygląda tort reklamowy w e-commerce

Pandemia zmieniła branżę e-commerce, ale nie wpłynęła diametralnie na rynek reklamy online. Sklepy internetowe obecnie inwestują głównie w działania reklamowe w wyszukiwarkach i content...

Podatek VAT: nowe przepisy dotyczące handlu elektronicznego w UE

W tym tygodniu* wchodzą w życie nowe przepisy dotyczące podatku od wartości dodanej (VAT) w odniesieniu do zakupów przez internet. Jest to część działań...

Dlaczego open source sprawdza się w e-commerce?

W 2020 roku z GitHub, serwisu udostępniającego darmowy hosting oprogramowania open source, korzystało na świecie 56 milionów developerów, którzy dodali 1,9 miliardów poprawek. To...

Od 1 lipca towary z Aliexpress droższe o VAT

Pandemia wpłynęła na skokowy rozwój branży e-commerce. Już 19 proc. całej globalnej sprzedaży odbywa się online, w Polsce to 9,1 proc. Od 1 lipca...

Specjalistyczna analityka to klucz do sukcesu w branży e-commerce

Warunkiem koniecznym odniesienia sukcesu w branży e-commerce staje się korzystanie z narzędzi analitycznych oraz bieżąca weryfikacja rentowności sprzedaży poszczególnych produktów,  mówi Krzysztof Jaworski -...

Wyniki branży sprzedaży bezpośredniej za 2020 rok

Polskie Stowarzyszenie Sprzedaży Bezpośredniej na podstawie danych otrzymanych od firm członkowskich podsumowało wyniki branży sprzedaży bezpośredniej w Polsce za miniony rok 2020. Wynika z...

Pakiet e-commerce – idą rewolucyjne zmiany

Sektor handlu elektronicznego oraz importu tzw. małych przesyłek będą dotknięte zmianami w opodatkowaniu VAT, i to już od 1 lipca 2021 r. Projekt zmian...

Cena, jakość i wygoda – tego chce polski e-Klient

Polscy konsumenci są pragmatyczni. Od sześciu lat cyklicznie realizowane przez Izbę Gospodarki Elektronicznej badanie i raport „Omni-commerce. Kupuję wygodnie” pokazują, że potrafią optymalizować swoje...

Podsumowanie Walnego Zebrania członków Polskiej Rady Centrów Handlowych

W dniu 16 czerwca 2021 roku odbyło się Zwyczajne Walne Zgromadzenie Członków stowarzyszenia Polska Rada Centrów Handlowych. Krzysztof Poznański, dyrektor zarządzający PRCH,...

Rośnie sprzedaż piwa i przekąsek. Generuje ją Euro, ciepłe dni i… zew wolności?

Sezon na piwo rozpoczął się na dobre. Z danych udostępnionych przez Polską Grupę Supermarketów wynika, że w maju i na początku czerwca jego sprzedaż...

Wakacje 2021 – w Polsce i pod namiotem

Pomimo ogólnoświatowej akcji szczepień i coraz większej liczby osób, które podejmują kroki związane z ochroną własnego zdrowia, wyjazdy zagraniczne nadal zdają się być nieoczywistym...

Jak przedsiębiorcy będą mogli sprawdzać czy ich klienci są zaszczepieni? Eksperci mają wątpliwości

Kancelarie prawne oraz samorządy gospodarcze są wręcz zasypywane pytaniami dotyczącymi tego, jak zachowywać się mają przedsiębiorcy wobec regulacji, które coraz częściej nakazują trzymanie się...

Co dziesiąty polski konsument został wprowadzony w błąd i namówiony do zakupu podróbek. Handel podrobionymi towarami w UE kwitnie

6,8 proc. towarów importowanych do Unii Europejskiej jest podrobionych. Ich wartość przekracza 121 mld euro – wynika z badań Urzędu UE ds. Własności Intelektualnej (EUIPO)...

Jak pandemia zmieniła nawyki zakupowe Polaków?

Na podstawie badania i raportu „Omni-commerce. Kupuję wygodnie 2021”. Rewolucja e-zakupowa W Internecie kupuje już 84% internautów. To kolejny rok, gdzie odsetek kupujących online rośnie o...

Konsumenci są dziś znacznie bardziej zagrożeni niż kiedyś z powodu podrobionych produktów

10% polskich konsumentów zostało wprowadzonych w błąd przy zakupie podrobionego produktu Podrabiane produkty mogą stwarzać poważne zagrożenie dla zdrowia i bezpieczeństwa 6,8% towarów...

Tani Armani. Skąd pochodzą ubrania, które nosisz?

Ile ubrań potrzebujesz? Na pewno mniej niż ci się wydaje. Bez większości każdy może się obejść. W praktyce nikt nie chce. Europejczycy wydają krocie...

Maj pod znakiem dobrych nastrojów w małych i średnich sklepach

Majowe badania Nastroju Handlu Tradycyjnego (NHT) pokazują wyraźny wzrost ocen pozytywnych wśród osób prowadzących małe i średnie sklepy detaliczne. Ocena za ubiegły miesiąc wyniosła...

Polska jest czwartym największym eksporterem sprzętu AGD na świecie. Rekordowe zakupy konsumentów podczas pandemii napędziły branżę

Pralki, zmywarki, lodówki czy suszarki do ubrań polskiej produkcji podbijają zagraniczne rynki – odpowiadają za ok. 2 proc. światowego popytu na sprzęt AGD. W...

Czy sprzedaż bezpośrednia na stałe zagości w świecie online?

Rok 2020, w którym rozpoczęła się pandemia koronawirusa SARS-Cov-2, przyczynił się do przyśpieszenia wzrostu znaczenia gałęzi e-commerce w branży sprzedaży bezpośredniej. Spotkania konsultantów/partnerów z...

Polski e-handel coraz bardziej stawia na eksport

Polski e-handel bije rekordy na rynku wewnętrznym, ale z coraz większym zainteresowaniem patrzy też na eksport. W przypadku e-commerce w modelu B2C to już...

Jaka przyszłość rysuje się dla handlu detalicznego w czasie po pandemii?

Po pierwszej fali globalnej pandemii w 2020 roku sprzedawcy detaliczni stali się świadkami coraz wyraźniejszego zwrotu w stronę handlu elektronicznego i sprzedaży wielokanałowej. Tymczasowe...

Zmiany w koszyku zakupowym Polaków po lockdownie 2021. Stajemy się coraz bardziej smart, rośnie wartość paragonów

Pandemia koronawirusa zmieniła przyzwyczajenia zakupowe Polaków. Produkty impulsowe odnotowały wysokie spadki. Wzrosła z kolei sprzedaż produktów suchych oraz ekologicznych. Na znaczeniu zyskują również marki...

Zasada wzajemności w budowaniu lojalności

Relacje międzyludzkie rządzą się swoimi zasadami, a jedną z najsilniejszych jest zasada wzajemności. Ta złota reguła ma ogromne znaczenie również w biznesie – dobrze...

Nowy VAT dla e-commerce – kto zyska a kto straci?

1 lipca w całej Unii Europejskiej mają zacząć obowiązywać nowe przepisy dotyczące podatku VAT dla sklepów internetowych i serwisów marketplace. Zmiany prawne skomplikują zakup...

Polak kupujący online. Czym wyróżniamy się jako klienci?

Polska ma najgęstszą sieć automatów do odbierania i nadawania przesyłek w Europie. Klienci znad Wisły częściej płacą za pobraniem i samodzielnie odbierają paczki w...

Od 1 lipca br. e-sprzedawców czekają duże zmiany w rozliczaniu VAT

Od 1 lipca br. firmy, które prowadzą transgraniczną sprzedaż przez internet, czekają duże zmiany w zakresie rozliczania podatku VAT. Po pierwsze, nie będą musiały rejestrować się w każdym...

Barometr E-shopper 2020: E-konsumenci w pandemii bardziej otwarci na nowości

W czasie pandemii koronawirusa nie tylko wzrosło zainteresowanie zakupami online, ale także zmieniły się zwyczaje konsumentów. Mimo niepewnej sytuacji społecznej i gospodarczej oraz, jak...

Galerie czeka szturm klientów. Blisko co drugi Polak odłożył zakupy do czasu ich ponownego otwarcia

Podczas ostatniego zamknięcia galerii handlowych prawie 52% Polaków odłożyło planowane zakupy do czasu ich pełnego otwarcia. Blisko 46% nie czekało na ten moment. Ponad...

Polacy chętniej sięgają po tańsze smartfony

W 2020 roku w Polsce sprzedano ponad 8,5 mln smartfonów. To spadek o ok. 8,5 proc. w stosunku do roku poprzedniego. Jeszcze bardziej spadła jednak łączna wartość...

Zdecydowany wzrost pozytywnych nastrojów w handlu tradycyjnym

Kwietniowe wyniki badania Nastroju Handlu Tradycyjnego (NHT) wykazują zdecydowany wzrost optymizmu wśród prowadzących małe i średnie sklepy handlu tradycyjnego – wynika z ankiety przeprowadzonej...

Nie zawsze chodzi o to, by było najtaniej. Dostawy tego samego dnia to wielka szansa dla MŚP

W polskich sklepach internetowych panuje przekonanie, że konkurowanie najniższymi cenami jest najlepszą możliwą strategią na wyprzedzenie konkurencji. Nie należy jednak zapominać o takich rzeczach,...

Roboty i automatyzacja zdobywają handel

Wysoka i szybka adaptacja nowych technologii, to z pewnością jeden z najbardziej uderzających trendów w branży handlowej, będących efektem pandemii. Szczególnie handel detaliczny przyspieszył...

87% sprzedawców detalicznych przynajmniej raz doświadczyło naruszenia bezpieczeństwa IT

Rozwój technologiczny, zmiany nawyków zakupowych klientów oraz pandemia COVID-19 wymusiły wśród detalistów istotne zmiany w podejściu do procesu sprzedaży. Dla funkcjonowania i rozwoju sklepów...

Praca zdalna znacząco zwiększyła sprzedaż sprzętu komputerowego

Po ponad roku od wybuchu pandemii COVID-19 blisko jedna trzecia Polaków nadal pracuje zdalnie. Koronawirus wymusił jednak nie tylko przeniesienie pracowników do domu, lecz także konieczność...

Jak zmieniają się zachowania zakupowe Polaków w sieci – raport UPS

50% polskich konsumentów wybiera wygodę dostawy jako powód, dla którego w przyszłości pozostanie przy zakupach online 42% polskich ankietowanych chce robić zakupy u...

Ranking e-commerce’ów w Polsce 2020 – gdzie i jak Polacy robią zakupy

Wydatki Polaków w sklepach internetowych rosną najszybciej w Europie. Ponad połowa wydaje już tą drogą ponad 300 zł miesięcznie, a blisko 10 proc. nawet...

Pandemia sprzyja fałszywym e-sklepom. Blisko co trzeci Polak natrafił już na taką sytuację w sieci

Coraz więcej osób trafia na fałszywe sklepy w sieci. Jak wynika z sondażu opinii publicznej, w ostatnim roku już niemal 4 na 10 Polaków...

Pandemia a nowe nawyki klientów – jak omnichannel rozwija się w obliczu zmian zachodzących na rynku?

W ciągu ostatnich lat coraz częściej okazywało się, że zdalny kontakt nie jest dla firm gorszym narzędziem do kształtowania relacji z klientem, ale może...

NAJNOWSZE ARTYKUŁY

Osteopatia Kraków
- Reklama -