FIRMYOne2tribe SA realizuje kamienie milowe rozwoju spółki

One2tribe SA realizuje kamienie milowe rozwoju spółki

One2tribe SA realizuje kamienie milowe rozwoju spółki

Cele rozwojowe, sprzedażowe i operacyjne, to działania, które w ostatnim czasie zrealizowała notowana na NewConnect spółka One2tribe. Właściciel platformy Tribeware osiągnął kluczowe kamienie milowe zawarte w strategii rozwoju firmy na lata 2023-2026. Ponadto spółka technologiczna wystartowała z przestrzenią co-workingową w jednym z krajów Europy Zachodniej, a także negocjuje kontrakty z firmami z branży paliwowej, kosmetycznej oraz e-commerce.

Już po trzech miesiącach od opublikowania strategii zrealizowaliśmy strategiczne cele, które założyliśmy sobie w tym okresie. Z celów rozwojowych najważniejszym punktem była integracja LLM z platformą Tribeware i stworzenie niezależnego narzędzia, które zamierzamy komercjalizować w tym roku. Z operacyjnych, możemy wyróżnić szerokie zastosowanie AI w konsultingu, a cele sprzedażowe stanowi kampania na rynkach zagranicznych (głównie rynek niemiecki oraz kraje skandynawskie) – informuje Radosław Sosnowski, prezes zarządu One2tribe SA. – W ostatnim czasie zdecydowaliśmy się na utworzenie przestrzeni co-workingowej w Factory Berlin, która nam da ekspozycję na rynek w Niemczech, a w kolejnych etapach planujemy stworzyć niewielki zespół lokalny. Na pewno pomoże to One2tribe zaznaczyć tam swoją obecność i być bliżej klientów z tego rynku – dodaje Radosław Sosnowski.

One2tribe w znacznym stopniu opiera swoją strategię na dynamicznie rosnącym rynku oraz zastosowaniu sztucznej inteligencji i maszynowego uczenia. Dzięki rozwojowi tych elementów spółka chce zwiększyć dynamikę ekspansji międzynarodowej. W maju 2023 r. One2tribe uruchomiło wspólnie z zewnętrznym partnerem kanał Global Outbound, który wygenerował ponad 30 nowych kontaktów z potencjalnymi klientami, z których kilkunastu jest procesach ofertowania.  Spółka równocześnie intensywnie pracuje nad pozyskiwaniem klientów na polskim rynku. Wcześniej One2tribe SA informowała o rozszerzeniu współpracy z IKEA, a aktualnie jest na etapie zaawansowanych rozmów o kontraktach z firmami m.in. z branży paliwowej, kosmetycznej i e-commerce.

Zwiększenie przychodów z licencji produktu z zagranicy, wykorzystanie narzędzi AI w każdym procesie w firmie oraz nowe kierunki rozwoju platformy Tribeware to główne elementy strategii ogłoszonej przez One2tribe w kwietniu tego roku. Jednym z jej punktów było zaimplementowanie wizji „All AI Company”, dzięki której wdrożenia są wspierane przez sztuczną inteligencję w firmie. Oznaczało to między innymi automatyczne tworzenie zadań i scenariuszy dla pracowników (użytkowników systemu) za pomocą technologii takich, jak popularne duże modele językowe (LLM – Large Language Model). Integracja wspomnianego LLM zaowocowała osobnym narzędziem do tworzenia materiałów edukacyjnych za pomocą AI. One2tribe jeszcze w tym roku planuje wprowadzić na rynek narzędzie o roboczej nazwie AI Content Assistant – narzędzie wspierające trenerów, edukatorów i menadżerów w przygotowywaniu treści szkoleniowych. Pozwoli ono, na podstawie dokumentów firmowych (pliki, szkolenia, wiedza pochodząca od pracowników) na przygotowywanie materiałów takich, jak: streszczenia, quizy, testy czy inne materiały szkoleniowe.

Prace integracyjne pozwoliły na uzyskanie szerszych możliwości narzędzia, np. w działaniach marketingowych. Wersja Beta jest w fazie testów z naszymi klientami i wyniki są niezwykle obiecujące. Już po pierwszych testach zauważyliśmy taką potrzebę u globalnych klientów i potencjał komercjalizacji na konkretnych rynkach. – mówi Wojciech Ozimek, wiceprezes zarządu One2tribe SA. – Tak jak zapowiadaliśmy wcześniej, chcemy cyklicznie rozliczać się z realizacji zadań, aby nasi inwestorzy posiadali aktualną wiedzę o stanie faktycznym – dodaje Ozimek.

One2tribe oferuje narzędzia do zarządzania wydajnością i motywowania pracowników, wykorzystując dane i algorytmy, a także rozwiązania psychologii behawioralnej. Głównym produktem firmy jest platforma Tribeware, która łączy w sobie funkcje planowania i przydzielania zadań, pracownikom i kontrolowanie ich realizacji oraz system e-commerce do dystrybucji nagród. Z aplikacji o cechach systemu motywacyjnego korzysta obecnie ponad 80 tys. użytkowników na 7 rynkach (Polska i kraje arabskie). Są to głównie firmy z branży sprzedaży detalicznej (retail), farmaceutycznej oraz finansowej. Wśród największych klientów można wyróżnić takie marki jak Lidl, IKEA, Sanofi, Bayer, Play czy Vision Express.

NAJNOWSZE ARTYKUŁY

- Reklama -Osteopatia Kraków

POLECAMY

chiny

Chiny: od „cudownego wzrostu” do nowej rzeczywistości

0
Chiny potrzebują nowych źródeł wzrostu – sektor nieruchomości: od bohatera do zera, spowolnienie inwestycji zagranicznych (w grę wchodzą zarówno krótkoterminowe czynniki taktyczne, jak i długoterminowe czynniki strukturalne) Popyt zagraniczny: rola Chin jako krytycznego...