wtorek, 11 lutego, 2025

Polska Press Grupa kończy drugi etap modernizacji serwisów regionalnych

15 stycznia zrealizowany został drugi etap transformacji stron głównych serwisów regionalnych należących do Polska Press Grupy. Działania te prowadzone są pod hasłem „Tutaj wszystko”. Po serwisie Dziennikzachodni.pl, który jako pierwszy przeszedł zmianę w grudniu 2024, teraz wygląd oraz architektura strony głównej zmieniła się w ośmiu serwisach. Celem wprowadzanych zmian jest unowocześnienie interfejsu, poprawa wydajności oraz dostosowanie serwisów do najnowszych standardów technologicznych.

Zenon Nowak, prezes zarządu Polska Press Grupy
Zenon Nowak, prezes zarządu Polska Press Grupy / Fot. Polska Press

Polska Press Grupa konsekwentnie realizuje strategię, w której kluczową rolę odgrywają nowoczesne technologie, innowacyjny design i dynamiczna dystrybucja treści. Chcemy, aby nasze serwisy były funkcjonalne, intuicyjne i atrakcyjne wizualnie. Wprowadzane zmiany to nie tylko optymalizacja technologiczna, ale również istotny krok w budowaniu nowoczesnego wizerunku naszej firmy. Naszym celem jest wzmacnianie pozycji lidera na rynku mediów cyfrowych podkreśla Zenon Nowak, prezes zarządu Polska Press Grupy.

Tym razem strony główne w nowej odsłonie zyskały serwisy „Gazety Wrocławskiej”, „Dziennika Bałtyckiego”, „Gazety Lubuskiej”, „Głosu Wielkopolskiego”, „Gazety Krakowskiej”, „Kuriera Porannego”, „Gazety Współczesnej” oraz „Echa Dnia”. Wyróżniają się one przejrzystym layoutem, który ułatwia odnalezienie kluczowych informacji, a udoskonalona architektura pozwala na szybsze działanie serwisów. Ponadto przyjaźniejsze elementy nawigacyjne zapewniają wygodniejsze korzystanie, co znacząco podnosi komfort użytkownika. Warto również zaznaczyć, że po wdrożeniu zmian na serwisie Dziennikzachodni.pl nastąpiła poprawa parametrów jakościowych ruchu, co przekłada się na lepsze wyniki oraz większą efektywność strony.

Kontynuujemy zmiany naszych serwisów, które potrwają do końca lutego. Dzięki połączeniu nowoczesnych technologii, intuicyjnego designu i wartościowego dziennikarstwa, odpowiadamy na zmiany, jakie zachodzą w mediach. Naszym celem jest dostarczanie treści, które są nie tylko wiarygodne, ale także bliskie lokalnym społecznościom i podane w nowoczesny sposóbmówi Marek Twaróg, redaktor naczelny Polska Press Grupy

W ramach nowych usprawnień, wprowadzony został nowy system CMS 2.0, który znacząco poprawia zarządzanie treściami i ich dystrybucję, wspierając tym samym pracę dziennikarzy. Dodano również narzędziownik do przeglądania tematów regionalnych, tryb dark mode oraz dynamiczne formaty mobilne. Graficzne zmiany, przygotowane przez Tomasza Bocheńskiego – dyrektora artystycznego Polska Press Grupy, powstały we współpracy z zespołami UX i UI. Dodatkowo, przeprowadzono optymalizację reklam, co pozwoliło na ich ograniczenie oraz wprowadzenie bardziej atrakcyjnych formatów dla reklamodawców.

– Jako grupa medialna robimy bardzo duży krok do przodu pod kątem uniwersalności naszej platformy, dodaliśmy bowiem funkcje, które w naszych serwisach dotąd nie były dostępne. Dokonaliśmy jej gruntownej przebudowy. Przed nami kolejne prace, które przyczynią się do jeszcze większej atrakcyjności serwisów grupy. To ważna dla nas strategiczna dla spółki inwestycja technologiczna w platformę NSK i system CMS oraz jej nowoczesny design dodaje Łukasz Zymer, dyrektor IT Polska Press Grupy oraz szef wdrożenia nowego projektu.

To kompleksowa przebudowa wszystkich produktów internetowych wydawcy. Kampania promująca te zmiany, prowadzona pod hasłem „Tutaj wszystko”, jest realizowana za pośrednictwem mediów należących do Polska Press Grupy. Zakończenie modernizacji stron głównych serwisów regionalnych planowane jest na koniec lutego br.

Autor/źródło
Disclaimer: Informacje zawarte w niniejszej publikacji służą wyłącznie do celów informacyjnych. Nie stanowią one porady finansowej lub jakiejkolwiek innej porady, mają charakter ogólny i nie są skierowane do konkretnego adresata. Przed skorzystaniem z informacji w jakichkolwiek celach należy zasięgnąć niezależnej porady.

Popularne w tym tygodniu

CANAL+ rozpoczyna kontrole w pubach i restauracjach. Wysokie kary za brak licencji na transmisje sportowe

CANAL+ z początkiem roku rozpoczął kontrole w pubach i...

Debata nad artykułem 212 Kodeksu karnego: wolność mediów kontra ochrona dobrego imienia

Rada Polskich Mediów wystosowała apel do rządzących o całkowite...

Podobne tematy

ORLEN odkrył nowe złoże gazu w Wielkopolsce

Niemal ćwierć miliarda metrów sześciennych gazu ziemnego wynoszą zasoby...

AFIR: Nowe wyzwania dla infrastruktury ładowania w Polsce

Zgodnie z AFIR, którego przepisy zaczęły być stosowane...

Automaty paczkowe kluczowym elementem strategii firm e-commerce

Według raportu „E-commerce w Polsce 2024”, opublikowanego przez Gemius,...

ORLEN odzyskuje zaufanie Norges Bank i znika z listy obserwacyjnej

W wyniku działań naprawczych podjętych przez obecny Zarząd, ORLEN...

Budżet państwa to iluzja? Ponad 150 instytucji działa poza ustawą budżetową

Polska „funduszowa” ma się świetnie. Z każdym kolejnym rządem...

Stéphane Séjourné z wizytą w Grupie Przemysłowej Baltic – rozmowy o przyszłości europejskiego przemysłu offshore

6 lutego 2025 roku Stéphane Séjourné, Wiceprzewodniczący Komisji Europejskiej...

Marketing sensoryczny w metawersie: Czy wirtualne zakupy mogą angażować wszystkie zmysły?

Nowe technologie, takie jak wirtualna (VR) i rozszerzona rzeczywistość...

Może Cię zainteresować

Polecane kategorie