Co piąty Polak po raz pierwszy zrobił zakupy w Internecie w czasie kwarantanny – wyniki raportu Accenture
Redakcja -
Pandemia zmienia zwyczaje zakupowe konsumentów. Nowe zachowania klientów zmuszają branżę handlową do szybkiej adaptacji. Zmiany obejmują strukturalne podejście do konsumpcji, komunikacji marketingowej, wyboru kanału...
Solidny łańcuch dostaw to podstawa funkcjonowania sklepów sprzedających artykuły pierwszej potrzeby
Redakcja -
Zaspokojenie potrzeb w obszarze ekonomii na żądanie (on-demand economy) nigdy nie było trudniejsze dla sieci sprzedaży niż obecnie. Nagły wzrost zapotrzebowania na artykuły pierwszej...
Obsługa klienta w e-handlu – co zmienił koronawirus?
Redakcja -
Wiosną w branży e-handlu przybyło nadspodziewanie dużo klientów. Internetowi sprzedawcy notują dwucyfrowe wzrosty liczby zamówień, a ich samych też nagle zrobiło się więcej. Większy...
Detaliści do zadań specjalnych – jak nowe technologie zmienią oblicze branży po pandemii COVID-19
Redakcja -
Cała branża retail znalazła się pod niezwykłą presją, by zapewnić konsumentom nieprzerwany dostęp do jedzenia i produktów pierwszej potrzeby. W myśl zasady „wszystkie ręce...
Pierwszy kwartał 2020 r. na rynku handlowym w Polsce
Redakcja -
Międzynarodowa firma doradcza Cushman & Wakefield przygotowała podsumowanie pierwszego kwartału 2020 roku na rynku handlowym w Polsce. Według ekspertów branża retail, która została najbardziej...
Centra, galerie i parki handlowe zostaną otwarte 4 maja decyzją Rządu
Redakcja -
W trakcie konferencji Premier Morawiecki zapowiedział kolejne etapy odmrożenia gospodarki i podał, że większość placówek w galeriach i obiektach handlowych powyżej 2000m2 będzie mogła...
Polacy nie odpuszczą grilla w długi weekend. Na majówce zarobią głównie dyskonty
Redakcja -
Niemal 75% Polaków chce grillować w trakcie majówki. Zdecydowana większość zamierza w ten sposób spędzić czas we własnym ogrodzie lub na działce. W czołówce...
Sektor e-commerce w czasach koronawirusa
Redakcja -
W ostatnich tygodniach wielu konsumentów stanęło przed koniecznością pozostania w domach. W dobie walki z koronawirusem, to właśnie zakupy online stały się nie tylko...
Pandemia koronawirusa nie powinna doprowadzić w sklepach do wzrostu cen warzyw i owoców
Redakcja -
Pandemia koronawirusa nie spowoduje znaczących podwyżek cen owoców i warzyw w Polsce. Jednak na rynku już teraz można dostrzec towary, które podrożały. Wpływ na...
Czego potrzebuje klient w dobie koronawirusa
Redakcja -
Kanały cyfrowe nigdy dotąd nie pełniły aż tak istotnej roli w komunikacji z klientem. W dobie epidemii koronawirusa SARS-CoV-2 i zamkniętych galerii handlowych dla...
Pandemia zachęca do zakupów w Internecie. Warto zadbać, aby były bezpieczne
Redakcja -
Wprowadzenie w Polsce stanu epidemii i związane z tym obostrzenia w funkcjonowaniu m.in. galerii handlowych spowodowały przeniesienie części handlu do Internetu. Choć w obecnej sytuacji zakupy...
Wielkanoc w tym roku będzie skromna
Redakcja -
Blisko połowa Polaków chce odłożyć świąteczne zakupy na ostatnią chwilę. 77% planuje je zrobić w sklepach stacjonarnych, głównie w dyskontach. Ponad 80% będzie szukać...
Nowe ujęcie sprzedaży
Redakcja -
W ostatnim czasie na rynku panuje duże przesycenie różnego rodzaju technik sprzedażowych co mocno oddziałuje na naszych klientów. Codzienne poddawanie się wszelkim możliwym formom...
Znieść zakaz handlu w niedziele – apel Pracodawców RP dot. Pakietu Antykryzysowego
Redakcja -
Pracodawcy RP apelują o całkowite zniesienie zakazu handlu w niedziele, które musi zostać zawarte w pakiecie antykryzysowym – na kolejne nowelizacje i zmiany nie...
W dobie epidemii koronawirusa firmy kierują się w stronę sprzedaży internetowej. O czym należy pamiętać
Redakcja -
Ogłoszona pandemia wirusa SARS-Cov-2 wywołującego chorobę COVID-19 wymusiła podjęcie przez Rząd trudnej decyzji o wprowadzeniu stanu zagrożenia epidemicznego, co pociągnęło za sobą duże zmiany...
Zamknięte centra i galerie handlowe – okiem eksperta
Redakcja -
Czy najemcy centrów handlowych mogą nie płacić czynszu? Czy można odbierać przesyłki kupione w internecie? Jak wynagradzać pracowników? Które lokale muszą zostać zamknięte?
14 marca...
Spowolnienie gospodarcze i wpływ koronawirusa na e-commerce
Redakcja -
Niemal każdy sektor światowej gospodarki odczuwa skutki biznesowe związane z koronawirusem, czyli COVID-19. Zauważalne są nie tylko gwałtowne spadki na giełdach, których efektem jest...
Jak e-handel zrewolucjonizował prawa konsumenta?
Redakcja -
15 marca 1962 roku John F. Kennedy określił cztery podstawowe prawa konsumentów: prawo do informacji, wyboru, bezpieczeństwa oraz reprezentacji.
Powszechne wykorzystanie Internetu zmieniło...
Cyberprzestępcy podszywają się pod Allegro. Jak nie dać się oszukać?
Redakcja -
W ostatnim czasie na skrzynki mailowe Polaków docierają informacje o możliwym zablokowaniu konta w serwisie Allegro.pl z powodu rzekomego nieuregulowania płatności. To kolejna akcja...
Koronawirus COVID-19 to 320 mld USD strat handlowych co kwartał
Redakcja -
Według najnowszych obliczeń Euler Hermes istniejące środki ograniczające rozprzestrzenianie epidemii Covid-19 już stanowią odpowiednik +0,7 p.p. dodatkowych taryf celnych na towary
straty w...
Branża elektroniczna i Federacja Konsumentów ostrzegają, jak bezpiecznie kupować w sieci
Redakcja -
Związek Cyfrowa Polska oraz Federacja Konsumentów wspólnie przestrzegają klientów, jak nie paść ofiarą oszustów internetowych kupując sprzęt elektroniczny w sieci. Apel ma związek z...
Zakupy spożywcze podbiją sieć w 2020 r.?
Redakcja -
Markety spożywcze długo walczyły o wejście w handel internetowy, pokonując szereg barier. Na 2020 r. zapowiada się ekspansję sektora e-grocery, która zmieni nawyki zakupowe...
Czy polski e-commerce jest przygotowany na Brexit?
Redakcja -
Z dniem 1 lutego Wielka Brytania przestanie być członkiem Unii Europejskiej i rozpocznie się okres przejściowy, trwający cały 2020 rok. Ministerstwo Finansów zaznacza, że...
Koniunktura w handlu detalicznym nadal może niepokoić
Redakcja -
Styczniowe badania ankietowe koniunktury gospodarczej GUS pokazują nieco bardziej optymistyczny obraz w porównaniu z tym, który widzieliśmy w ostatnim kwartale ubiegłego roku. Nieznaczna poprawa...
Inflacja jeszcze przyspieszy. Duży wzrost cen mięsa wieprzowego i warzyw
Redakcja -
Ważne dla firm: Za duży wzrost inflacji w grudniu 2019 roku odpowiadają szybko rosnące ceny mięsa wieprzowego, warzyw, ubezpieczeń i gazu LPG. Przedsiębiorcy powoli...
Co Polacy kupują na Święta?
Redakcja -
Szał świątecznych zakupów trwa, przez sklepy przewijają się tłumy odwiedzających, a platformy internetowe obsługują rekordowe ilości zamówień. Grudzień co roku stanowi intensywny okres przygotowań...
E-Handel na celowniku hakerów – zagrożenia sezonu sprzedażowego
Redakcja -
Ataki na e-sklepy i ich klientów to pełna gama e-przestępstw. Od „odmowy usługi” (DoS), która zamyka możliwość generowania przychodu, do kampanii typu ransomware, poprzez...
Black Friday, czyli wyzwanie dla całej branży e-commerce
Redakcja -
Dni wyprzedażowe w dużej mierze niosą za sobą szereg wyzwań, przed którymi staje branża e-commerce. Trudno oczywiście przewidzieć dokładne wyniki sprzedaży, ale tendencja zwyżkowa...
Czy bezpośredni kontakt to nowy luksus? Czyli o nowym trendzie na bycie offline
Redakcja -
Coraz częściej mówi się, że millenialsi urodzili się z telefonem komórkowym w ręku. Osoby te praktycznie nie pamiętają świata bez internetu. W czasach natłoku...
BIM, czyli rewolucja w projektowaniu lokali handlowych
Redakcja -
BIM - jeden z najgorętszych tematów w branży budowlanej powoli wkracza na salony polskich centrów handlowych. Czym tak właściwie jest i jakie korzyści ze...
Automaty do odbioru przesyłek kurierskich w centrach handlowych
Redakcja -
Współpraca z sieciami handlowymi stanowi wiodący obszar działalności każdego operatora, który etapowo rozwija własne możliwości biznesowe, a także otwiera się na nowe lokalizacje, umożliwiające...
Automaty do odbioru przesyłek a rozwój sektora e-commerce
Redakcja -
Obawy konsumentów przed zbyt wysokimi kosztami dostawy wiążą się bezpośrednio z wyzwaniami ostatniej mili kurierskiej. To właśnie na końcowym odcinku łańcucha dostaw najbardziej koncentrują...
Odczyt kart lojalnościowych i kuponów rabatowych z wyświetlaczy telefonów – z Newland FR21 Neon to proste
Redakcja -
Wirtualne karty lojalnościowe, karty podarunkowe, kupony rabatowe, czy bilety elektroniczne stają się standardem. Prezentujemy rozwiązanie, które ułatwi nam odczyt kart przechowywanych w tzw. wirtualnym...
W Designer Outlet Warszawa klient z zagranicy otrzyma zwrot podatku na miejscu, tego samego dnia
Redakcja -
Designer Outlet w Piasecznie pod Warszawą jako jedyne centrum handlowe w Polsce umożliwia klientom spoza UE natychmiastowy zwrot podatku za zakupy na miejscu,...
Jak usprawnić sklep internetowy – marketing i logistyka
Redakcja -
Silna konkurencja pomiędzy sklepami internetowymi sprawia, że klienci są coraz bardziej wymagający i coraz mniej niedociągnięć są w stanie wybaczyć. Oczekują już nie tylko...
Współczesny konsument nie myśli racjonalnie
Redakcja -
Kluczem do sukcesu na współczesnym rynku jest umiejętne dotarcie do konsumentów przez uwzględnianie ich potrzeb. Neuromarketing - poprzez śledzenie procesów podejmowania decyzji przez klientów...
Rośnie sprzedaż sprzętu poleasingowego
Redakcja -
Firmy handlujące takim asortymentem zanotowały wzrosty nawet o kilkadziesiąt procent w ciągu roku. Klientów przyciąga bardzo dobry stosunek ceny do jakości, zwłaszcza w przypadku...
Rola potrzeb konsumentów w budowie i funkcjonowaniu sklepu
Redakcja -
Detaliści nieustannie mierzą się z wymaganiami, stawianymi przez współczesnych konsumentów – to ich upodobania i preferencje kształtują trendy w branży retail. Właściciele sklepów, chcąc...
Za 10 lat 30% powierzchni w centrach handlowych zajmie gastronomia
Redakcja -
Zważywszy na tempo zmian w dziedzinie jedzenia i oczekiwań konsumentów, trudno jest przewidzieć jak będzie kształtować się rynek za kolejne 10-20 lat. Jest wiele...
Sklepy rekordowo promują jabłka, ale nie obniżają cen
Redakcja -
W zeszłym roku liczba promocji jabłek w gazetkach była prawie dwukrotnie większa niż rok wcześniej. Natomiast średnia cena promocyjna spadła zaledwie o 3 grosze...
Jak stworzyć dobry sklep e-commerce
Redakcja -
Polski rynek e-commerce stale się rozrasta i według ostatniego raportu BISNODE osiągnął już wartość ok. 40 mld złotych. Powstaje coraz więcej sklepów, co jest...
Ofertę pisze klient! Czyli o tym, jak wysłuchać, a przy tym sprzedać
Redakcja -
Schematyczne odpisywanie na e-maile, kolejne zimne telefony, monotonne wciskanie do lejka, targowanie się, stosowanie trików sprzedażowych i finalnie jeden domknięty lead - brzmi znajomo?...
NAJNOWSZE ARTYKUŁY
- Reklama -