Tajemnica rosnących cen przed Black Friday
Redakcja -
Wśród konsumentów popularna jest teoria, że sklepy – w okresie poprzedzającym Black Friday – podnoszą ceny, aby następnie je obniżyć, dając w ten sposób...
Polacy chcą zakazu sprzedaży napojów energetycznych osobom nieletnim
Redakcja -
Wyniki najnowszego badania opinii społecznej jasno pokazują, że prawie 60% Polaków chce wprowadzenia ustawowego zakazu sprzedaży napojów energetycznych nieletniej młodzieży. Zaledwie co trzecia ankietowana...
Podsumowanie 2020 r. i prognozy na 2021 r. dla rynku e-commerce
Redakcja -
Według eMarketera wartość sprzedaży w Internecie w USA wzrosła w 2020 r. o 18 proc. Statista podaje, że dla Niemiec ten wzrost wyniesie 22...
Prezenty świąteczne kupimy online?
Redakcja -
Pandemia koronawirusa zmusiła wiele sklepów do przeniesienia sprzedaży do Internetu. Zmieniła ona również podejście ludzi do zakupów w sieci. Zbliżają się Święta Bożego Narodzenia,...
Co każda marka powinna wiedzieć zanim rozpocznie działania w obszarze e-commerce?
Redakcja -
Napędzany pandemią polski e-commerce bije kolejne rekordy: według prognoz w 2020 r. wartość tego sektora przekroczy 100 mld zł. Przez Internet regularnie kupuje już...
3 kroki do założenia własnego sklepu internetowego
Redakcja -
Przez obecną sytuację na świecie większość sprzedaży detalicznej przenosi się do internetu. Aby firma mogła przetrwać zmienia funkcjonowanie się na sprzedaż online. Jednak nie...
Święta tuż-tuż. Jakie prezenty kupujemy najczęściej?
Redakcja -
Prezenty to stały element świąt Bożego Narodzenia. I to nie prawda, że obdarowujemy tylko dzieci. Porównywarka Ceneo przeanalizowała zwyczaje zakupowe Polaków w poprzednich latach...
Bezpieczne zakupy w Internecie przed Świętami… i nie tylko
Redakcja -
Grudzień to wyjątkowy czas, w którym chcemy obdarować naszych najbliższych prezentami. Ponad 70% z nas planuje kupić świąteczne podarunki w e-sklepach – wynika z...
5 zasad bezpiecznych zakupów świątecznych w sieci. Jak nie dać się złapać cyberoszustom?
Redakcja -
Polacy przenoszą się z zakupami do sieci: według przewidywań w okresie świątecznym ruch w sektorze e-commerce wzrośnie o około 60% w porównaniu z rokiem...
Pandemia a rynek B2B w 2020 r.: digitalizacja i skracanie łańcuchów dostaw
Redakcja -
Pandemia koronawirusa zachwiała światową gospodarką, ale jednocześnie sprawiła, że w ciągu zaledwie kilku miesięcy na rynku zaszły zmiany, które wcześniej zajmowały wielu firmom nawet...
Witold Franczak (Platinum Wines) o kondycji branży winiarskiej w czasie pandemii
Redakcja -
Pandemia znacząco uderzyła w handel, jednak obserwujemy, że na tle całego sektora, pozytywnie wyróżnia się branża winiarska. Skąd bierze się wzrost sprzedaży win, a...
Coraz większa ilość złota, także biżuterii, jest sprzedawana online
Redakcja -
Mennica Skarbowa sprzedaje coraz więcej swoich produktów przez internet. Jeszcze niedawno udział kanału online w wolumenie sprzedaży wynosił kilkanaście procent – teraz, w niektórych...
Ponad 60 proc. e-klientów kupuje prezenty przez smartfona
Redakcja -
Pandemia nie zniechęci konsumentów do tego, by kupić w tym roku prezenty świąteczne. Według raportu Deloitte sprzedaż e-commerce w okresie od listopada do stycznia...
Sprzedajesz na OLX? Uważaj!
Redakcja -
Wystawiasz produkty na sprzedaż za pomocą platformy OLX? Przestępcy wyłudzają dane kart płatniczych i czyszczą konta do 0!
Okres przedświątecznych zakupów zdecydowanie sprzyja przestępcom....
BLIK najpopularniejszą metodą płatności w Black Friday
Redakcja -
W Black Friday 50% internautów wybrało płatność BLIK-iem, 35% Pay-By-Link (PBL) i 35,5% kartą.
BLIK cieszył się największą popularnością w branży Moda i...
Technologia wyrównuje szanse małych sklepów
Redakcja -
Nowoczesne rozwiązania technologiczne dla tradycyjnych sklepów za rogiem są dostępne na naszym rynku już od kilkunastu miesięcy i pozawalają małym sklepom konkurować z dużymi...
Hakerzy podszywają się pod kurierów dostaw zamówień Online i kradną nasze dane – alarmują eksperci firmy Check Point
Redakcja -
Hakerzy podszywają się pod kurierów firm Amazon, DHL i FedEx wysyłając e-maile na temat przesyłek. W ten sposób chcą zmusić internautów do ujawnienia ich...
Analiza cen zdrowej żywności: Dyskonty i hipermarkety obniżają ceny. W sklepach może być jeszcze taniej
Redakcja -
Analiza ponad 5 tys. cen art. BIO-EKO, VEGE i VEGAN, wykonana przez Hiper-Com Poland i UCE RESEARCH, wykazała, że od stycznia do października br....
Raport McKinsey: Zakupy świąteczne 2020 w obliczu pandemii
Redakcja -
Sprytny jak lis, powolny jak ślimak, a może wytrwały niczym szakal, który za swoją ofiarą potrafi gonić nawet trzy i pół godziny? – jaki...
Cyberprzestępcy zarabiają na fałszywych sklepach internetowych
Redakcja -
W tym roku Black Friday i listopadowe promocje będą wyglądały zupełnie inaczej. Pandemia koronawirusa sprawiła, że sklepy całkowicie przeniosły swoją sprzedaż do Internetu. Niestety...
Black Friday: czy e-sklepy odrobią straty?
Redakcja -
W ubiegłym roku Black Friday był rekordowy pod wieloma względami. Aż trzech na czterech polskich konsumentów deklarowało, że skorzysta z promocji w tym dniu...
Trudna gwiazdka dla centrów handlowych. Czy tegoroczne prezenty dostarczy kurier?
Redakcja -
Choć na 28 listopada rząd zapowiedział otwarcie centrów handlowych, to funkcjonujące w nich sklepy będą mogły działać pod warunkiem zachowania zasad ścisłego reżimu sanitarnego....
Alkohole – w ogniu definicji i przepisów
Redakcja -
Przeciętnemu klientowi może się wydawać, że to, jak dany alkohol zostanie nazwany, zależy wyłącznie od „widzimisię” producenta. Tak jednak nie jest, a już wkrótce...
CENTEO stworzyło panel reklamodawcy dla Ceneo.pl. Pełna automatyzacja oparta o dane
Redakcja -
Eksperci z Sembot.com powołali do życia CENTEO. Pod tą nazwą kryje się aplikacja automatyzująca proces sprzedaży na Ceneo.pl oraz agencja świadcząca usługi z zakresu...
Bony do restauracji w ramach benefitów
Redakcja -
Bony jako benefit pracowniczy przeżywają w pandemii prawdziwy renesans. Pracownicy coraz wyżej cenią sobie bowiem świadczenia, które poprawiają ich domowy budżet. Dostrzegając te trendy...
Cyberprzestępcy czekają na sezon wyprzedażowy. Jak nie dać się oszukać podczas zakupów online?
Redakcja -
Pandemia koronawirusa wyraźnie wpłynęła na globalny rynek sprzedaży detalicznej. 43% placówek handlowych stworzyło od podstaw lub rozbudowało swoją infrastrukturę e-commerce. Również dla wielu klientów...
Czy przedświąteczne zakupy zrobimy w niedzielę?
Redakcja -
To kolejny rok z coraz większą liczbą niedziel niehandlowych. Podczas kryzysu pandemicznego ta wolna od zakupów niedziela stwarza coraz większe problemy. Przede wszystkim prowadzi...
Jak pandemia zmieni Black Friday
Redakcja -
Z promocji przygotowanych na Black Friday skorzystać ma aż 74% Polaków. Dla wielu 27 listopada istotne będzie wsparcie lokalnych biznesów. Czy uda się pobić...
Ekonomia subskrypcji – wady i zalety dla producentów i konsumentów
Redakcja -
Producenci oprogramowania coraz chętniej opierają swoje modele biznesowe na subskrypcjach. Już od lat w tej formie dostępne są takie produkty jak pakiet Office firmy...
Zakupy w Black Friday i Cyber Monday groźniejsze niż kiedykolwiek
Redakcja -
Już tylko 10 dni dzieli nas od słynnego szaleństwa zakupów - Black Friday, a odnotowano aż 80 proc. wzrost ataków phishingowych przeciwko użytkownikom sieci,...
Oszuści wykorzystują zakupowy szał
Redakcja -
Listopadowe wyprzedaże już się rozpoczęły. To idealny moment dla przestępców, którzy tworzą coraz więcej fałszywych sklepów internetowych, kusząc klientów atrakcyjnymi cenami. Uważaj! Przed nami...
Jak płatności internetowe zrewolucjonizowały zakupy w internecie?
Redakcja -
Bezpieczne i szybkie płatności internetowe, które dziś stały się dla nas chlebem powszednim, jeszcze dwadzieścia lat temu wydawały się odległym marzeniem. Jak zmieniał się...
Prawie 90% Polaków nie nosi rękawiczek ochronnych podczas zakupów spożywczych
Redakcja -
Z badania postaw konsumenckich wynika, że we wrześniu i w październiku br. blisko 90% Polaków nie nosiło rękawiczek ochronnych podczas zakupów spożywczych. Prawie połowa...
Rozwój e-commerce zmienia oblicze transportu drogowego
Redakcja -
Według danych zawartych w raporcie „E-commerce w Polsce. Gemius dla e-Commerce Polska” przygotowanym wraz z Izbą Gospodarki Elektronicznej już 73% internautów robi zakupy online,...
Pandemiczny Black Friday. Czego Polki i Polacy będą szukali w sieci?
Redakcja -
W zeszłym roku już 3 na 4 Polaków deklarowało robienie zakupów w Black Friday – był to jeden z najlepszych wyników w Europie. Według...
Customer Experience z pandemią w tle
Redakcja -
Według najnowszego raportu opracowanego przez KPMG, aż 79% konsumentów martwi się obecnie o globalną sytuację ekonomiczną. Jednocześnie, wszystkie kraje ujęte w badaniu, w tym...
Polski handel walczy z pandemią COVID-19. Jak branża będzie dalej się rozwijać?
Redakcja -
Jakie wyzwania dla polskiego handlu przyniosła pandemia COVID-19? Jak w tym czasie zmieniały się zwyczaje zakupowe Polaków? Czym charakteryzuje się polski korona-konsument? Na te...
Czy promocje w polskich sklepach są skuteczne? Wyniki badania polskiego rynku retail
Redakcja -
Wątek zarządzania promocjami dokładnie analizujemy w naszym najnowszym raporcie „Optymalizacja i zarządzanie promocją w branży handlowej w Polsce”, który powstał na bazie badania przeprowadzonego...
Sprzedajesz produkty w Internecie? Nie daj się okraść
Redakcja -
Wszystkie oszczędności na koncie znikają w kilka minut? To możliwe. Oszuści korzystają z nowej metody wyłudzenia pieniędzy z popularnych platform sprzedażowych typu OLX, Allegro...
Gdzie kupisz najtańszy papier toaletowy?
Redakcja -
Z ogólnopolskiej analizy cen detalicznych, wykonanej przez Hiper-Com Poland i Grupę AdRetail, wynika, że Polacy kupują papier toaletowy najtaniej w dyskontach, a najdrożej –...
Algorytmy na zakupach – jak sztuczna inteligencja wkracza w e-handel
Redakcja -
Sztuczna inteligencja pomaga w pracy, podpowiada ulubioną rozrywkę na platformach Spotify czy Netflix, ale wkracza również w świat zakupów. W Stanach Zjednoczonych co dziesiąta...
Jak być skutecznym sprzedawcą w trudnych czasach?
Redakcja -
Ten rok mocno daje się we znaki polskim przedsiębiorcom, zmuszając ich do zastosowania nowych narzędzi, które pomogą na nowo odnaleźć się w trudnym otoczeniu....
Customer experience w erze post-covid. Czy sklepy stacjonarne starają się teraz bardziej?
Redakcja -
Sklep dopasowany do potrzeb zakupowych odbiorcy, oferujący indywidualne podejście, oferty oraz nieszablonową komunikację – to sprawdzona strategia zarówno w branży detalicznej, jak i e-commerce....
Dostawa w pandemii – igranie z losem czy bezpieczny proceder? Raport UXalliance
Redakcja -
W czasie lockdownu, aplikacje umożliwiające zamawianie produktów przez internet i ich niemal natychmiastową dostawę do domu ułatwiły życie milionom ludzi na całym świecie, którzy...
Na czym polega odroczona płatność? Jak zrobić zakupy online, nie płacąc za nie od razu?
Redakcja -
Konkurencja między sklepami internetowymi rośnie. To wszystko powoduje, że klienci mogą skorzystać z coraz liczniejszych promocji. Co zrobić, gdy wymarzony produkt jest oferowany w...
Jak pandemia wpływa na nastroje i nawyki zakupowe Polaków?
Redakcja -
Pandemia zmieniła nie tylko oblicze globalnej gospodarki i biznesu, ale przede wszystkim codzienność każdego z nas. Porównując jej oddziaływanie na życie i podejmowanie decyzji...
Branża e-commerce na zachodzie rośnie w siłę i rekrutuje polskich pracowników
Redakcja -
Pandemia Covid-19 spowolniła globalną gospodarkę i dotknęła niemal każdą branżę w Polsce i Europie. Podczas, gdy większość firm nadal zmaga się ze skutkami zamrożenia...
Serwis GoodPlace pomaga wybrać najlepszą lokalizację dla prowadzenia biznesu
Redakcja -
Znalezienie idealnego miejsca na swój biznes to nie lada wyzwanie. W końcu każdy przedsiębiorca chciałby pozostać zauważalny i nie zniknąć w tłumie konkurencji. Wychodząc...
Jak koronawirus zmienił nasze nawyki
Redakcja -
Na naszych oczach rzeczywistość, którą znaliśmy, mocno ewoluowała. Koronawirus wpłynął na codzienne życie każdego z nas. Inaczej spędzamy czas, ćwiczymy i wyznajemy inne wartości....
Nowa normalność w małych sklepach – zakupy większe i częściej bezgotówkowe
Redakcja -
Pandemia koronawirusa wpłynęła na wzrost płatności bezgotówkowych w małych sklepach, w szczytowym okresie niemal o 40%. Najnowsze dane dostarczone przez system M/platform wskazują, że...
NAJNOWSZE ARTYKUŁY
- Reklama -