KATEGORIA

BIZNES

- Reklama-Biuro Tłumaczeń 123

Współczesny konsument nie myśli racjonalnie

Kluczem do sukcesu na współczesnym rynku jest umiejętne dotarcie do konsumentów przez uwzględnianie ich potrzeb. Neuromarketing - poprzez śledzenie procesów podejmowania decyzji przez klientów...

Trendy w rozwoju analityki danych a przyszłość nowoczesnej organizacji

Z zestawienia przygotowanego przez The World Economic Forum Future of Jobs wynika, że analitycy danych oraz data scientists zajmują miejsca w czołówce najbardziej pożądanych...

3 wskazówki do efektywnego prowadzenia biznesu

Prowadzenie własnej firmy może być obarczone ryzykiem i problemami, które często doprowadzają biznes do trudności finansowych. Zaledwie w pierwszym kwartale 2019 r. upadłość ogłosiło...

Rośnie sprzedaż sprzętu poleasingowego

Firmy handlujące takim asortymentem zanotowały wzrosty nawet o kilkadziesiąt procent w ciągu roku. Klientów przyciąga bardzo dobry stosunek ceny do jakości, zwłaszcza w przypadku...

Czym są eventy firmowe i dlaczego warto je organizować?

Eventy firmowe to starannie opracowane i przygotowane wydarzenia, które przedsiębiorstwa z reguły organizują dla swoich pracowników, partnerów biznesowych oraz klientów. Ich zadaniem jest pomoc...

Rola potrzeb konsumentów w budowie i funkcjonowaniu sklepu

Detaliści nieustannie mierzą się z wymaganiami, stawianymi przez współczesnych konsumentów – to ich upodobania i preferencje kształtują trendy w branży retail. Właściciele sklepów, chcąc...

Jakie są rodzaje kas fiskalnych? Którą wybrać?

Prowadzenie działalności gospodarczej związanej ze sprzedażą towarów lub usług wiąże się z koniecznością posiadania kasy fiskalnej. Wie o tym dobrze każdy przedsiębiorca. Nie da się...

Chartered Institute of Management Accountants (CIMA) świętuje 100 lat

Założony w 1919 r. Chartered Institute of Management Accountants (Instytut Rachunkowości Zarządczej CIMA) jest czołową i jednocześnie największą światową organizacją zrzeszającą specjalistów z dziedziny...

Za 10 lat 30% powierzchni w centrach handlowych zajmie gastronomia

Zważywszy na tempo zmian w dziedzinie jedzenia i oczekiwań konsumentów, trudno jest przewidzieć jak będzie kształtować się rynek za kolejne 10-20 lat. Jest wiele...

Sklepy rekordowo promują jabłka, ale nie obniżają cen

W zeszłym roku liczba promocji jabłek w gazetkach była prawie dwukrotnie większa niż rok wcześniej. Natomiast średnia cena promocyjna spadła zaledwie o 3 grosze...

Jak stworzyć dobry sklep e-commerce

Polski rynek e-commerce stale się rozrasta i według ostatniego raportu BISNODE osiągnął już wartość ok. 40 mld złotych. Powstaje coraz więcej sklepów, co jest...

Ofertę pisze klient! Czyli o tym, jak wysłuchać, a przy tym sprzedać

Schematyczne odpisywanie na e-maile, kolejne zimne telefony, monotonne wciskanie do lejka, targowanie się, stosowanie trików sprzedażowych  i finalnie jeden domknięty lead - brzmi znajomo?...

7 błędów, których należy się wystrzegać, wybierając nazwę dla firmy, marki lub bloga

Nazwa firmy, usługi czy produktu, to pierwszy komunikat, jaki marka wysyła w świat. Klient, który ma do wyboru dwa produkty o zbliżonych cenach, prędzej...

NAJNOWSZE ARTYKUŁY

Osteopatia Kraków
- Reklama -