Współczesny konsument nie myśli racjonalnie
Redakcja -
Kluczem do sukcesu na współczesnym rynku jest umiejętne dotarcie do konsumentów przez uwzględnianie ich potrzeb. Neuromarketing - poprzez śledzenie procesów podejmowania decyzji przez klientów...
Trendy w rozwoju analityki danych a przyszłość nowoczesnej organizacji
Redakcja -
Z zestawienia przygotowanego przez The World Economic Forum Future of Jobs wynika, że analitycy danych oraz data scientists zajmują miejsca w czołówce najbardziej pożądanych...
3 wskazówki do efektywnego prowadzenia biznesu
Redakcja -
Prowadzenie własnej firmy może być obarczone ryzykiem i problemami, które często doprowadzają biznes do trudności finansowych. Zaledwie w pierwszym kwartale 2019 r. upadłość ogłosiło...
Rośnie sprzedaż sprzętu poleasingowego
Redakcja -
Firmy handlujące takim asortymentem zanotowały wzrosty nawet o kilkadziesiąt procent w ciągu roku. Klientów przyciąga bardzo dobry stosunek ceny do jakości, zwłaszcza w przypadku...
Czym są eventy firmowe i dlaczego warto je organizować?
Redakcja -
Eventy firmowe to starannie opracowane i przygotowane wydarzenia, które przedsiębiorstwa z reguły organizują dla swoich pracowników, partnerów biznesowych oraz klientów. Ich zadaniem jest pomoc...
Rola potrzeb konsumentów w budowie i funkcjonowaniu sklepu
Redakcja -
Detaliści nieustannie mierzą się z wymaganiami, stawianymi przez współczesnych konsumentów – to ich upodobania i preferencje kształtują trendy w branży retail. Właściciele sklepów, chcąc...
Jakie są rodzaje kas fiskalnych? Którą wybrać?
Redakcja -
Prowadzenie działalności gospodarczej związanej ze sprzedażą towarów lub usług wiąże się z koniecznością posiadania kasy fiskalnej. Wie o tym dobrze każdy przedsiębiorca.
Nie da się...
Chartered Institute of Management Accountants (CIMA) świętuje 100 lat
Redakcja -
Założony w 1919 r. Chartered Institute of Management Accountants (Instytut Rachunkowości Zarządczej CIMA) jest czołową i jednocześnie największą światową organizacją zrzeszającą specjalistów z dziedziny...
Za 10 lat 30% powierzchni w centrach handlowych zajmie gastronomia
Redakcja -
Zważywszy na tempo zmian w dziedzinie jedzenia i oczekiwań konsumentów, trudno jest przewidzieć jak będzie kształtować się rynek za kolejne 10-20 lat. Jest wiele...
Sklepy rekordowo promują jabłka, ale nie obniżają cen
Redakcja -
W zeszłym roku liczba promocji jabłek w gazetkach była prawie dwukrotnie większa niż rok wcześniej. Natomiast średnia cena promocyjna spadła zaledwie o 3 grosze...
Jak stworzyć dobry sklep e-commerce
Redakcja -
Polski rynek e-commerce stale się rozrasta i według ostatniego raportu BISNODE osiągnął już wartość ok. 40 mld złotych. Powstaje coraz więcej sklepów, co jest...
Ofertę pisze klient! Czyli o tym, jak wysłuchać, a przy tym sprzedać
Redakcja -
Schematyczne odpisywanie na e-maile, kolejne zimne telefony, monotonne wciskanie do lejka, targowanie się, stosowanie trików sprzedażowych i finalnie jeden domknięty lead - brzmi znajomo?...
7 błędów, których należy się wystrzegać, wybierając nazwę dla firmy, marki lub bloga
Redakcja -
Nazwa firmy, usługi czy produktu, to pierwszy komunikat, jaki marka wysyła w świat. Klient, który ma do wyboru dwa produkty o zbliżonych cenach, prędzej...
NAJNOWSZE ARTYKUŁY
- Reklama -