Click & Collect przyszłością branży TSL
Redakcja -
Okres pandemii znacząco odbił się na wynikach branży TSL. Globalnie, wartość dodana brutto branży może spaść o 6,1 proc. Jednocześnie wzrasta udział ecommerce w...
Co Polacy kupują przez Internet? Podsumowanie roku 2020
Redakcja -
Zainteresowanie zakupami przez Internet w ostatnich latach rosło systematycznie, ale rok 2020 przyspieszył rozwój e-handlu prawdopodobnie o całe lata. Już 80 proc. Polaków z...
Badanie opinii e-konsumenckich: Jakość gazetki wpływa na podejmowanie decyzji zakupowych
Redakcja -
Badanie KANTAR Polska, zrealizowane dla programu BLIX AWARDS, pokazuje, że jakość gazetek handlowych wpływa na decyzje zakupowe większości e-użytkowników. Dopasowanie takiej publikacji do telefonu...
Jak sprzedawać produkty na Amazon?
Redakcja -
Bycie sprzedawcą w obecnych czasach to nieustanne dostosowywanie się do potrzeb klientów i wymagań, które stawia rynek. Zmiany prawne, kryzys związany z pandemią czy...
Biznes w telefonie. Nadchodzi “era m-commerce”
Redakcja -
Rok 2020 mija w atmosferze ciągłej niepewności o stan krajowego biznesu. Obronną ręką wydają się wychodzić przedsiębiorcy, którzy przenieśli swoje usługi do internetu. Właśnie...
Moda na zero waste. Amerykanie kupują dobra luksusowe w second handach
Redakcja -
“Jak po Gucci, to do lumpeksu” – brzmi motto Amerykanów, którzy w czasie pandemii po luksusowe produkty, jak jeden mąż, udają się do second...
Galerie handlowe znowu zamknięte. Jak mogłyby otworzyć się w internecie?
Redakcja -
Do największych przegranych 2020 r. należą centra handlowe. Wiosną musiały zamknąć się przed Wielkanocą, jesienią straciły znaczną część najważniejszego w tej branży IV kwartału,...
Gorączka świątecznych zakupów może przynieść konsekwencje w postaci długów
Redakcja -
Polacy zostawiają zakupy świąteczne na ostatnią chwilę – 30 proc. budżetu planujemy wydać w ostatnich dniach przed Wigilią.
Przedświąteczna gorączka zakupowa nie sprzyja...
Technologie finansowe wspomagają sprzedaż internetową
Redakcja -
Partnerstwo gigantów sprzedaży internetowej i startupów z sektora technologii finansowych staje się źródłem siły współczesnej gospodarki.
Zapewnienie możliwości finansowania zakupów na korzystnych warunkach już od...
Branża e-commerce zamyka rok wzrostami. Świąteczne zakupy tylko polepszą te wyniki
Redakcja -
Tegoroczne święta będą inne niż dotychczas, także w kontekście prezentów. Część z rodzin zrezygnuje z obdarowywania się, zwłaszcza że spotkania w rodzinnym gronie będą...
Rola pandemii a sektor e-commerce. Podsumowanie roku i prognoza na 2021
Redakcja -
Pandemia koronawirusa przyspieszyła wiele procesów nie tylko w obszarze transportu, logistyki czy spedycji, ale przede wszystkim w szerszym ujęciu, jakim jest sam sektor e-commerce....
Tajemnica rosnących cen przed Black Friday
Redakcja -
Wśród konsumentów popularna jest teoria, że sklepy – w okresie poprzedzającym Black Friday – podnoszą ceny, aby następnie je obniżyć, dając w ten sposób...
Podsumowanie 2020 r. i prognozy na 2021 r. dla rynku e-commerce
Redakcja -
Według eMarketera wartość sprzedaży w Internecie w USA wzrosła w 2020 r. o 18 proc. Statista podaje, że dla Niemiec ten wzrost wyniesie 22...
Prezenty świąteczne kupimy online?
Redakcja -
Pandemia koronawirusa zmusiła wiele sklepów do przeniesienia sprzedaży do Internetu. Zmieniła ona również podejście ludzi do zakupów w sieci. Zbliżają się Święta Bożego Narodzenia,...
Co każda marka powinna wiedzieć zanim rozpocznie działania w obszarze e-commerce?
Redakcja -
Napędzany pandemią polski e-commerce bije kolejne rekordy: według prognoz w 2020 r. wartość tego sektora przekroczy 100 mld zł. Przez Internet regularnie kupuje już...
3 kroki do założenia własnego sklepu internetowego
Redakcja -
Przez obecną sytuację na świecie większość sprzedaży detalicznej przenosi się do internetu. Aby firma mogła przetrwać zmienia funkcjonowanie się na sprzedaż online. Jednak nie...
Święta tuż-tuż. Jakie prezenty kupujemy najczęściej?
Redakcja -
Prezenty to stały element świąt Bożego Narodzenia. I to nie prawda, że obdarowujemy tylko dzieci. Porównywarka Ceneo przeanalizowała zwyczaje zakupowe Polaków w poprzednich latach...
Bezpieczne zakupy w Internecie przed Świętami… i nie tylko
Redakcja -
Grudzień to wyjątkowy czas, w którym chcemy obdarować naszych najbliższych prezentami. Ponad 70% z nas planuje kupić świąteczne podarunki w e-sklepach – wynika z...
5 zasad bezpiecznych zakupów świątecznych w sieci. Jak nie dać się złapać cyberoszustom?
Redakcja -
Polacy przenoszą się z zakupami do sieci: według przewidywań w okresie świątecznym ruch w sektorze e-commerce wzrośnie o około 60% w porównaniu z rokiem...
Coraz większa ilość złota, także biżuterii, jest sprzedawana online
Redakcja -
Mennica Skarbowa sprzedaje coraz więcej swoich produktów przez internet. Jeszcze niedawno udział kanału online w wolumenie sprzedaży wynosił kilkanaście procent – teraz, w niektórych...
Ponad 60 proc. e-klientów kupuje prezenty przez smartfona
Redakcja -
Pandemia nie zniechęci konsumentów do tego, by kupić w tym roku prezenty świąteczne. Według raportu Deloitte sprzedaż e-commerce w okresie od listopada do stycznia...
Sprzedajesz na OLX? Uważaj!
Redakcja -
Wystawiasz produkty na sprzedaż za pomocą platformy OLX? Przestępcy wyłudzają dane kart płatniczych i czyszczą konta do 0!
Okres przedświątecznych zakupów zdecydowanie sprzyja przestępcom....
BLIK najpopularniejszą metodą płatności w Black Friday
Redakcja -
W Black Friday 50% internautów wybrało płatność BLIK-iem, 35% Pay-By-Link (PBL) i 35,5% kartą.
BLIK cieszył się największą popularnością w branży Moda i...
Hakerzy podszywają się pod kurierów dostaw zamówień Online i kradną nasze dane – alarmują eksperci firmy Check Point
Redakcja -
Hakerzy podszywają się pod kurierów firm Amazon, DHL i FedEx wysyłając e-maile na temat przesyłek. W ten sposób chcą zmusić internautów do ujawnienia ich...
Raport McKinsey: Zakupy świąteczne 2020 w obliczu pandemii
Redakcja -
Sprytny jak lis, powolny jak ślimak, a może wytrwały niczym szakal, który za swoją ofiarą potrafi gonić nawet trzy i pół godziny? – jaki...
Cyberprzestępcy zarabiają na fałszywych sklepach internetowych
Redakcja -
W tym roku Black Friday i listopadowe promocje będą wyglądały zupełnie inaczej. Pandemia koronawirusa sprawiła, że sklepy całkowicie przeniosły swoją sprzedaż do Internetu. Niestety...
Black Friday: czy e-sklepy odrobią straty?
Redakcja -
W ubiegłym roku Black Friday był rekordowy pod wieloma względami. Aż trzech na czterech polskich konsumentów deklarowało, że skorzysta z promocji w tym dniu...
Trudna gwiazdka dla centrów handlowych. Czy tegoroczne prezenty dostarczy kurier?
Redakcja -
Choć na 28 listopada rząd zapowiedział otwarcie centrów handlowych, to funkcjonujące w nich sklepy będą mogły działać pod warunkiem zachowania zasad ścisłego reżimu sanitarnego....
CENTEO stworzyło panel reklamodawcy dla Ceneo.pl. Pełna automatyzacja oparta o dane
Redakcja -
Eksperci z Sembot.com powołali do życia CENTEO. Pod tą nazwą kryje się aplikacja automatyzująca proces sprzedaży na Ceneo.pl oraz agencja świadcząca usługi z zakresu...
Cyberprzestępcy czekają na sezon wyprzedażowy. Jak nie dać się oszukać podczas zakupów online?
Redakcja -
Pandemia koronawirusa wyraźnie wpłynęła na globalny rynek sprzedaży detalicznej. 43% placówek handlowych stworzyło od podstaw lub rozbudowało swoją infrastrukturę e-commerce. Również dla wielu klientów...
Jak pandemia zmieni Black Friday
Redakcja -
Z promocji przygotowanych na Black Friday skorzystać ma aż 74% Polaków. Dla wielu 27 listopada istotne będzie wsparcie lokalnych biznesów. Czy uda się pobić...
Ekonomia subskrypcji – wady i zalety dla producentów i konsumentów
Redakcja -
Producenci oprogramowania coraz chętniej opierają swoje modele biznesowe na subskrypcjach. Już od lat w tej formie dostępne są takie produkty jak pakiet Office firmy...
Zakupy w Black Friday i Cyber Monday groźniejsze niż kiedykolwiek
Redakcja -
Już tylko 10 dni dzieli nas od słynnego szaleństwa zakupów - Black Friday, a odnotowano aż 80 proc. wzrost ataków phishingowych przeciwko użytkownikom sieci,...
Oszuści wykorzystują zakupowy szał
Redakcja -
Listopadowe wyprzedaże już się rozpoczęły. To idealny moment dla przestępców, którzy tworzą coraz więcej fałszywych sklepów internetowych, kusząc klientów atrakcyjnymi cenami. Uważaj! Przed nami...
Jak płatności internetowe zrewolucjonizowały zakupy w internecie?
Redakcja -
Bezpieczne i szybkie płatności internetowe, które dziś stały się dla nas chlebem powszednim, jeszcze dwadzieścia lat temu wydawały się odległym marzeniem. Jak zmieniał się...
Rozwój e-commerce zmienia oblicze transportu drogowego
Redakcja -
Według danych zawartych w raporcie „E-commerce w Polsce. Gemius dla e-Commerce Polska” przygotowanym wraz z Izbą Gospodarki Elektronicznej już 73% internautów robi zakupy online,...
Pandemiczny Black Friday. Czego Polki i Polacy będą szukali w sieci?
Redakcja -
W zeszłym roku już 3 na 4 Polaków deklarowało robienie zakupów w Black Friday – był to jeden z najlepszych wyników w Europie. Według...
Czy promocje w polskich sklepach są skuteczne? Wyniki badania polskiego rynku retail
Redakcja -
Wątek zarządzania promocjami dokładnie analizujemy w naszym najnowszym raporcie „Optymalizacja i zarządzanie promocją w branży handlowej w Polsce”, który powstał na bazie badania przeprowadzonego...
Sprzedajesz produkty w Internecie? Nie daj się okraść
Redakcja -
Wszystkie oszczędności na koncie znikają w kilka minut? To możliwe. Oszuści korzystają z nowej metody wyłudzenia pieniędzy z popularnych platform sprzedażowych typu OLX, Allegro...
Algorytmy na zakupach – jak sztuczna inteligencja wkracza w e-handel
Redakcja -
Sztuczna inteligencja pomaga w pracy, podpowiada ulubioną rozrywkę na platformach Spotify czy Netflix, ale wkracza również w świat zakupów. W Stanach Zjednoczonych co dziesiąta...
Dostawa w pandemii – igranie z losem czy bezpieczny proceder? Raport UXalliance
Redakcja -
W czasie lockdownu, aplikacje umożliwiające zamawianie produktów przez internet i ich niemal natychmiastową dostawę do domu ułatwiły życie milionom ludzi na całym świecie, którzy...
Na czym polega odroczona płatność? Jak zrobić zakupy online, nie płacąc za nie od razu?
Redakcja -
Konkurencja między sklepami internetowymi rośnie. To wszystko powoduje, że klienci mogą skorzystać z coraz liczniejszych promocji. Co zrobić, gdy wymarzony produkt jest oferowany w...
Branża e-commerce na zachodzie rośnie w siłę i rekrutuje polskich pracowników
Redakcja -
Pandemia Covid-19 spowolniła globalną gospodarkę i dotknęła niemal każdą branżę w Polsce i Europie. Podczas, gdy większość firm nadal zmaga się ze skutkami zamrożenia...
E-handel w 2020 promuje się intensywniej niż kiedykolwiek
Redakcja -
Nie wystarczy przenieść sklep do internetu, trzeba tam przenieść też działania promocyjne. Sprzedawcy na platformie Shoper najwyraźniej rozumieją te zależności i mimo ogólnie sprzyjającego...
Handel w galeriach przestał się opłacać. Najemcy chcą płacić czynsze uzależnione od osiąganych w lokalu obrotów
Redakcja -
Na pytanie jakie rozwiązania należy wprowadzić, aby wesprzeć sytuację firmy, 60,9% respondentów odpowiedziało, że powinny zostać wprowadzone czynsze uzależnione od obrotów w lokalach. I...
Walka o miejsca w rankingu – pozycjonowanie sklepów internetowych
Redakcja -
Handel w sieci jest coraz popularniejszy. Nawet właściciele niewielkich sklepików, którzy jeszcze do niedawna prowadzili wyłącznie stacjonarną działalność, przekonują się do tego, aby założyć...
Raport McKinsey: Handel jak dawniej najwcześniej za kilka miesięcy
Redakcja -
Koronawirus niczym apokalipsa, pojawił się znikąd i momentalnie wywołał strach i panikę. Na szczęście wiele wskazuje na to, że już lada chwila świat wróci...
Co piąty Polak po raz pierwszy zrobił zakupy w Internecie w czasie kwarantanny – wyniki raportu Accenture
Redakcja -
Pandemia zmienia zwyczaje zakupowe konsumentów. Nowe zachowania klientów zmuszają branżę handlową do szybkiej adaptacji. Zmiany obejmują strukturalne podejście do konsumpcji, komunikacji marketingowej, wyboru kanału...
Obsługa klienta w e-handlu – co zmienił koronawirus?
Redakcja -
Wiosną w branży e-handlu przybyło nadspodziewanie dużo klientów. Internetowi sprzedawcy notują dwucyfrowe wzrosty liczby zamówień, a ich samych też nagle zrobiło się więcej. Większy...
Sektor e-commerce w czasach koronawirusa
Redakcja -
W ostatnich tygodniach wielu konsumentów stanęło przed koniecznością pozostania w domach. W dobie walki z koronawirusem, to właśnie zakupy online stały się nie tylko...
NAJNOWSZE ARTYKUŁY
- Reklama -