Eksperci: AI to nie wojna z maszynami, a walka o ludzkie talenty
Redakcja -
Eksperci już nie straszą sztuczną inteligencją i robotyzacją, które zabiorą milionom ludzi miejsca pracy. Wniosek jest inny. To ci, którzy nie nadążą za zmianami,...
E-Handel na celowniku hakerów – zagrożenia sezonu sprzedażowego
Redakcja -
Ataki na e-sklepy i ich klientów to pełna gama e-przestępstw. Od „odmowy usługi” (DoS), która zamyka możliwość generowania przychodu, do kampanii typu ransomware, poprzez...
Rozwój robotyzacji w biznesie skróci czas naszej pracy nawet o 30%
Redakcja -
Badania przeprowadzone przez firmę Gartner wskazują, że rozwój robotyzacji w biznesie w niedalekiej przyszłości skróci czas naszej pracy nawet o 30%. Niezwykle zaawansowane rozwiązania,...
84% menedżerów uważa cyfryzację za kluczowe wyzwanie biznesu
Redakcja -
9 na 10 przedstawicieli biznesu w Polsce badanych przez Hatalska Institute twierdzi, że transformacja cyfrowa zmienia charakter branż i daje im nowe możliwości rozwoju....
Ile kosztuje wdrożenie sztucznej inteligencji i w jakiej branży sprawdza się najlepiej?
Redakcja -
Jak sztuczna inteligencja radzi sobie w codziennej pracy przedsiębiorstwa, ile kosztuje jej wdrożenie i jak może poprawić wynik NPS? O konkretach rozmawiamy z Stanislavem...
Black Friday, czyli wyzwanie dla całej branży e-commerce
Redakcja -
Dni wyprzedażowe w dużej mierze niosą za sobą szereg wyzwań, przed którymi staje branża e-commerce. Trudno oczywiście przewidzieć dokładne wyniki sprzedaży, ale tendencja zwyżkowa...
Budżetowanie i planowanie bezpieczeństwa IT w 2020 r.
Redakcja -
Cyberataki przybierają na sile. W ubiegłym roku doświadczyło ich 68% firm. Raport “RODO i cyberbezpieczeństwo 2019” donosi z kolei, że ponad 30% przedsiębiorstw zostało...
Czynniki zewnętrzne czy decyzje własne – co ma największy wpływ na przyszłość firmy?
Redakcja -
Duża część zarządzających europejskimi przedsiębiorstwami (51%) uznaje, że czynniki zewnętrzne mają większy wpływ na sukces firmy, niż ich własne decyzje czy działania. Znaczący odsetek...
MŚP w inwestycyjnym dołku i najgorszych nastrojach od 5 lat
Redakcja -
Barometr EFL na IV kwartał br. wskazuje, że mikro, małe i średnie firmy kończą 2019 rok z najsłabszymi nastrojami w tym roku. Co więcej,...
Jak przekonać klienta do współpracy?
Redakcja -
Każdy, kto prowadzi własną firmę wie doskonale, że przekonanie klienta do współpracy bywa trudne.
Konkurencja w większości branż jest bowiem naprawdę spora. Na szczęście, istnieją...
Jakie są potrzeby polskich firm w zakresie zarządzania informacją?
Redakcja -
Outsourcować czy nie? Przed takim dylematem w dzisiejszych czasach staje niemal każda firma. Przedsiębiorca zaczyna zastanawiać się, czy działanie będzie opłacalne, a przede wszystkim,...
10 lat temu a dziś, czyli jak zmienia się polska branża księgowa
Redakcja -
Zmiany to nieodłączna rzecz w każdej branży biznesowej – to one kształtują i decydują o dynamice rynku. Przedsiębiorcy, którzy za nimi nie nadążają, narażeni...
Czy bezpośredni kontakt to nowy luksus? Czyli o nowym trendzie na bycie offline
Redakcja -
Coraz częściej mówi się, że millenialsi urodzili się z telefonem komórkowym w ręku. Osoby te praktycznie nie pamiętają świata bez internetu. W czasach natłoku...
Sezonowa działalność gospodarcza – plusy i minusy
Redakcja -
Z danych Centralnego Ośrodka Informacji Gospodarczej wynika, że w 2018 r. działalność gospodarczą zawiesiło ponad 300 tys. firm w Polsce.
Dzięki zawieszeniu działalności...
BIM, czyli rewolucja w projektowaniu lokali handlowych
Redakcja -
BIM - jeden z najgorętszych tematów w branży budowlanej powoli wkracza na salony polskich centrów handlowych. Czym tak właściwie jest i jakie korzyści ze...
Jak zadbać o własne finanse prowadząc jednoosobową działalność gospodarczą
Redakcja -
Jednoosobowa działalność gospodarcza stanowi najpopularniejszą w Polsce formę prowadzenia działalności przez przedsiębiorców. Na koniec 2017 r., według danych REGON, liczba takich firm przekroczyła...
Wszystko, co powinieneś wiedzieć o leasingu pracowniczym
Redakcja -
Zatrudnianie pracowników delegowanych - tzw. pracowników do wynajęcia - wciąż jest w Polsce mało znaną praktyką. Wynika to z faktu, że przedsiębiorcy często nie...
Cybermanipulacje, fake newsy, przejmowanie urządzeń – sztuczna inteligencja na celowniku przestępców
Redakcja -
Nowe badanie, przeprowadzone w ramach europejskiego projektu SHERPA, wskazuje, że cyberprzestępcy skupiają się głównie na manipulowaniu już istniejącymi systemami sztucznej inteligencji. Celem atakujących są...
Automaty do odbioru przesyłek kurierskich w centrach handlowych
Redakcja -
Współpraca z sieciami handlowymi stanowi wiodący obszar działalności każdego operatora, który etapowo rozwija własne możliwości biznesowe, a także otwiera się na nowe lokalizacje, umożliwiające...
Jak monitoring pojazdów wpływa na optymalizację kosztów w firmie?
Redakcja -
Słyszałeś, że monitoring pojazdów to sposób na obniżenie wydatków związanych z zarządzaniem flotą i zastanawiasz się, jak to działa? Doświadczenia wielu przedsiębiorców pokazują, że...
Nowoczesny savoir-vivre w biznesie
Redakcja -
To, że sytuacje biznesowe wymagają stosownego zachowania, przyjmujemy raczej za oczywiste. A jednak coraz rzadziej używa się sformułowania „savoir-vivre”, które może kojarzyć się ze...
Polski ekosystem start-upowy na europejskim poziomie
Redakcja -
Pod względem łatwości prowadzenia biznesu czy dostępu do finansowania dla start-upów Warszawa nieznacznie odbiega od europejskiej średniej – wynika z badania „European Start-up Survey”...
Automaty do odbioru przesyłek a rozwój sektora e-commerce
Redakcja -
Obawy konsumentów przed zbyt wysokimi kosztami dostawy wiążą się bezpośrednio z wyzwaniami ostatniej mili kurierskiej. To właśnie na końcowym odcinku łańcucha dostaw najbardziej koncentrują...
Małe firmy kontra wielkie przedsiębiorstwa – gdzie możemy liczyć na lepszą obsługę klienta?
Redakcja -
Zadowoleni klienci są kluczem do sukcesu każdego biznesu, niezależnie od tego, czy chodzi o małą firmę czy międzynarodowego giganta. Cel zawsze jest taki sam,...
Terminal bez abonamentu. Jakie daje korzyści?
Redakcja -
W ramach programu Polska Bezgotówkowa przedsiębiorca może otrzymać darmowy terminal bez abonamentu. Jakie warunki trzeba spełnić i co zrobić by otrzymać urządzenie za 0...
Odczyt kart lojalnościowych i kuponów rabatowych z wyświetlaczy telefonów – z Newland FR21 Neon to proste
Redakcja -
Wirtualne karty lojalnościowe, karty podarunkowe, kupony rabatowe, czy bilety elektroniczne stają się standardem. Prezentujemy rozwiązanie, które ułatwi nam odczyt kart przechowywanych w tzw. wirtualnym...
W Designer Outlet Warszawa klient z zagranicy otrzyma zwrot podatku na miejscu, tego samego dnia
Redakcja -
Designer Outlet w Piasecznie pod Warszawą jako jedyne centrum handlowe w Polsce umożliwia klientom spoza UE natychmiastowy zwrot podatku za zakupy na miejscu,...
Jak usprawnić sklep internetowy – marketing i logistyka
Redakcja -
Silna konkurencja pomiędzy sklepami internetowymi sprawia, że klienci są coraz bardziej wymagający i coraz mniej niedociągnięć są w stanie wybaczyć. Oczekują już nie tylko...
Jak szybko i skutecznie wprowadzić PPK w firmie?
Redakcja -
Pracownicze Plany Kapitałowe mają zachęcić Polaków do regularnego, długoterminowego oszczędzania. Żeby tak się stało działy HR muszą już teraz odpowiednio przygotować się do wdrożenia...
Wpływ analityki lokalizacyjnej na funkcjonowanie łańcucha wartości
Redakcja -
O tym, że lepsze zrozumienie klienta przekłada się na wzrost jego satysfakcji i wyższe przychody wiadomo nie od dziś. Cyfrowa transformacja pozwoliła firmom na...
Współczesny konsument nie myśli racjonalnie
Redakcja -
Kluczem do sukcesu na współczesnym rynku jest umiejętne dotarcie do konsumentów przez uwzględnianie ich potrzeb. Neuromarketing - poprzez śledzenie procesów podejmowania decyzji przez klientów...
Trendy w rozwoju analityki danych a przyszłość nowoczesnej organizacji
Redakcja -
Z zestawienia przygotowanego przez The World Economic Forum Future of Jobs wynika, że analitycy danych oraz data scientists zajmują miejsca w czołówce najbardziej pożądanych...
3 wskazówki do efektywnego prowadzenia biznesu
Redakcja -
Prowadzenie własnej firmy może być obarczone ryzykiem i problemami, które często doprowadzają biznes do trudności finansowych. Zaledwie w pierwszym kwartale 2019 r. upadłość ogłosiło...
Rośnie sprzedaż sprzętu poleasingowego
Redakcja -
Firmy handlujące takim asortymentem zanotowały wzrosty nawet o kilkadziesiąt procent w ciągu roku. Klientów przyciąga bardzo dobry stosunek ceny do jakości, zwłaszcza w przypadku...
Czym są eventy firmowe i dlaczego warto je organizować?
Redakcja -
Eventy firmowe to starannie opracowane i przygotowane wydarzenia, które przedsiębiorstwa z reguły organizują dla swoich pracowników, partnerów biznesowych oraz klientów. Ich zadaniem jest pomoc...
Rola potrzeb konsumentów w budowie i funkcjonowaniu sklepu
Redakcja -
Detaliści nieustannie mierzą się z wymaganiami, stawianymi przez współczesnych konsumentów – to ich upodobania i preferencje kształtują trendy w branży retail. Właściciele sklepów, chcąc...
Jakie są rodzaje kas fiskalnych? Którą wybrać?
Redakcja -
Prowadzenie działalności gospodarczej związanej ze sprzedażą towarów lub usług wiąże się z koniecznością posiadania kasy fiskalnej. Wie o tym dobrze każdy przedsiębiorca.
Nie da się...
Chartered Institute of Management Accountants (CIMA) świętuje 100 lat
Redakcja -
Założony w 1919 r. Chartered Institute of Management Accountants (Instytut Rachunkowości Zarządczej CIMA) jest czołową i jednocześnie największą światową organizacją zrzeszającą specjalistów z dziedziny...
Za 10 lat 30% powierzchni w centrach handlowych zajmie gastronomia
Redakcja -
Zważywszy na tempo zmian w dziedzinie jedzenia i oczekiwań konsumentów, trudno jest przewidzieć jak będzie kształtować się rynek za kolejne 10-20 lat. Jest wiele...
Sklepy rekordowo promują jabłka, ale nie obniżają cen
Redakcja -
W zeszłym roku liczba promocji jabłek w gazetkach była prawie dwukrotnie większa niż rok wcześniej. Natomiast średnia cena promocyjna spadła zaledwie o 3 grosze...
Jak stworzyć dobry sklep e-commerce
Redakcja -
Polski rynek e-commerce stale się rozrasta i według ostatniego raportu BISNODE osiągnął już wartość ok. 40 mld złotych. Powstaje coraz więcej sklepów, co jest...
Ofertę pisze klient! Czyli o tym, jak wysłuchać, a przy tym sprzedać
Redakcja -
Schematyczne odpisywanie na e-maile, kolejne zimne telefony, monotonne wciskanie do lejka, targowanie się, stosowanie trików sprzedażowych i finalnie jeden domknięty lead - brzmi znajomo?...
7 błędów, których należy się wystrzegać, wybierając nazwę dla firmy, marki lub bloga
Redakcja -
Nazwa firmy, usługi czy produktu, to pierwszy komunikat, jaki marka wysyła w świat. Klient, który ma do wyboru dwa produkty o zbliżonych cenach, prędzej...
NAJNOWSZE ARTYKUŁY
- Reklama -