Konsumenci kupują oczami

Marketing sensoryczny ma na celu wywołać pożądane decyzje zakupowe konsumenta, nasilić i wzbogacić jego emocjonalne przywiązanie do marki oraz pozytywnie wpływać na świadomość brandu, wyróżniając go na...

Jak usprawnić sklep internetowy – marketing i logistyka

Silna konkurencja pomiędzy sklepami internetowymi sprawia, że klienci są coraz bardziej wymagający i coraz mniej niedociągnięć są w stanie wybaczyć. Oczekują już nie tylko...

Dlaczego Google przechodzi na first price auction

W ostatnich tygodniach Google poinformował, że do końca roku przejdzie na model pierwszej ceny tzw. first price auction. Dlaczego jeden z największych globalnych dostawców...

Gadżety odblaskowe – tani i skuteczny sposób na promocję!

Jak sprawić, żeby marka rzucała się w oczy – dosłownie i w przenośni? Zainwestuj w gadżety reklamowe odblaskowe! Takiej reklamy nie da się nie...

Błędy marketingu online

Chcesz zarabiać w internecie? Kuszące, bo wydaje się to takie proste! Problemy pojawiają się, gdy zaczynamy działać po omacku, podążając jedynie za optymistyczną opinią,...

Cyfrowe oblicze PR

O nowych technologiach i narzędziach wykorzystywanych w komunikowaniu, a także kryzysach wizerunkowych porozmawiamy podczas Kongresu Public Relations 2019. Wyniki raportu Global Digital Report 2018 wskazują,...

Czy samodzielne prowadzenie kampanii na Linkedin ma sens?

Wykorzystanie mediów społecznościowych do promocji naszego biznesu jest niezwykle skuteczne i pożądane na dzisiejszym, marketingowym rynku. Należy bowiem zadbać o takie kanały promocji, które...

NAJNOWSZE ARTYKUŁY

Osteopatia Kraków
- Reklama -